Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PartyBent
Jeg har en computere hvor jeg har tilsluttet en computer skærm og mit tv gennem hdmi porten på grafikkortet.

Har billede sådan at det jeg spillet på computeren er på skærmen og at mit viaplay køre på tvet og fungere fint :)

Problemet er bare at jeg ikke kan få lyden til at virke optimale enten har jeg battelfield 3 skype og det jeg ser på viaplay i mine hovedtelefoner eller også kan jeg få det til at spille over tv'et, men vil gerne have det delt op sådan at jeg har mit spil og skype osv over headsættet og viaplay lyden kommer i gennem tvet kan det lade sig gøre ? :)

Køre windows 7 ultimate og grafikkortet er nvida 560 ti 448 cores
Af PartyBent
Slet ingen der har problemer med dette eller bruger deres computer sådan ?
Af daxheide
PartyBent skrev:Slet ingen der har problemer med dette eller bruger deres computer sådan ?
Jeg kunne også godt bruge svaret, da jeg tit kører dualscreen og sender film/musik over fjernsynet, imens jeg godt stadig vil have lyden(også bf3 og skype) på pc'en, men har heller ikke fundet ud hvordan...

Jeg bruger realtek, og det virker som om jeg kun kan sætte lyden enten eller.. :)
Af PF
Man kan kun sætte lyden enten eller. Grunden til at du kan bruge f.eks. Skype over dine hørebøffer imens noget andet lyd kører over dit tv, er pga. At Skype har den indstilling indbygget. At du rent faktisk kan bestemme hvor lyden fra Skype skal komme ud igennem. Så vidt jeg ved, kan du ikke det i hverken BF3 eller Windows.