Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels.

Står og skal have nyt Tv. Har brugt en krig på at beslutte mig, Men er stadig ikke nået frem til en endelig beslutning, har øjnene oppe for de nævnte modeller i i overskriften. Dog spiller philips modellen ud fra de andre. prisen har en væsentlig rolle, har sagt til mig selv inten går jeg all in eller også bliver det en middel modigt tv f.eks 7606T.

Har været ude og teste de forskellige modeller, men efter jeg har læst de forskellige test her inde med fjernsynene har jeg fået min tvivl. Hx823 og Hx923, ser jeg mig meget interreseret i men prisen holder mig tilbage.

Hx823 og 923`eren har jeg sammenlignet med LG Nano, igen hvilken har disse modeller skal jeg vælge der?, Rasmus vudering er LG Nano.

Har fået et godt tilbudt på Hx823, som lyder :

KDL 55Hx823
2 Par Sony 3D Briller
Vægbeslag Sony vejerbeslag
4 års fuld Forsikring, Dækning ALT.

Pris 18400 kr.

Rabat pris ca. 5.300 kr.

Prisen lyder til at være fornuftigt men har min tvivl så ville høre jeres mening. En anden ting til min tvivl er Sony 3D billede når man drejer hovedet. ved 5-10 graders drejning forsvinder 3D effekten. rasmus har beskrevet nærmere i denne test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1309428490

Vil super gerne høre jeres vudering om de forskellige tv, og hvad i personligt selv havde valgt. Kom evt med nogle forskellige forslag.

Er total på bar bund.

Vh. TKrollen