Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

har lige købt et samsung 55" d 7005, og kan ikke få trådløs net til at virke.. den kan nemt finde forbindelsen, men kan ikke oprette forbindelse når jeg trykker den rigtige kode ind. nogen der ved hvad der er galt?
Af kimsand
Måske du har MAC adresse filter på din router.

Hvis ja, så gå ind og find din mac adresse på fjernsynet(et eller andet sted inde i menu) skriv den ned på papir, og skriv den så ind i din MAC adresse filter liste på din router.

Det kan også være din router er sat op med en anden kryptering end WPA2personal.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Og så hedder det "TrådløsT internet" ;-)

Nå, men hvis du skriver lidt om hvad det er for noget trådløst udstyr du har, kan vi forhåbentligt hjælpe dig.
Af kimsand
Filip_kbh skrev:Og så hedder det "TrådløsT internet" ;-)

Nå, men hvis du skriver lidt om hvad det er for noget trådløst udstyr du har, kan vi forhåbentligt hjælpe dig.
:) ikke nødvendigvis, hvis det er, som det formentligt er, WLan så er det faktisk ikke internet men netværk.

Trådløst internet køber man hos teleselskaberne eks. 3g, edge etc.

:)
Af HenningR
Jeg formoder at du vil tilsluttet fjernsynet til Internettet via en Router..?

Jeg havde samme problem med et Samsung tv, det kunne sagtens finde mit netværk, men når jeg prøvede at logge ind, fandt det ikke min Mac og Ip adresse..
Jeg slukkede Routeren, altså ud med strømstikket et lille stykke tid, sæt strøm til Routeren igen, søg efter netværket igen, så skulle det virke..

Mvh
HenningR
Af mortensen1987
tak for hjælpen, fik det til at virke ved at skrive den MAC adresse :) og tak til Mr. perfect for stavekontrollen!!
Af kimsand
velbekomme :)