Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nkbitsch
Hej alle sammen.

Grundet pladsmangel er jeg tvunget til at skille mig af med hvad mange mener er den bedste 42" skærm til dato.

Det er en Pioneer som har kostet en bundegård fra ny, men som jeg håber kan få et nyt godt hjem.

Tv'et er efter min mening en af de pæneste fladskærme du kan finde, hvis det skulle have noget at sige :)

Jeg går ud fra at du kender TV'et, når du læser denne tråd. Hvis ikke er der tons vis af indlæg i forumet.

Seriøse bud modtages.

De bedste hilsner
Niels Kristian
Brugeravatar
Af MigSelv
"Grundet pladsmangel er jeg tvunget til at skille mig af med hvad mange mener er den bedste 42" skærm til dato."
En entry level skærm fra Pioneer, kan ikke være den bedste, uanset hvad ejerne/brugerne måtte mene.
Af Mysen
11,5 cm tyk, ikke Full-HD, ingen MPEG-4. Det er selvfølgelig alle unødvendige ting, hvis man kun kigger på billedkvaliteten og ikke sidder for tæt på, men alligevel.

Er du sikker på, du ikke kan finde plads til den, for den er nok næppe det samme værd, som du gav for den? Måske ind til soveværelset..
Senest rettet af Mysen 10 aug 2011, 16:06, rettet i alt 1 gang.
Af nkbitsch
det var da den sidste 42" pioneer lavede, så vidt jeg er informeret.

Jeg forventer bestemt ikke at få det samme for den som jeg har givet :)
Af xcardman
du skal ikke forvente nogen større pris for den

Men den nye ejer kommer til at sidde med den bedste 42 tommer skærm
uanset hvad andre siger
hvad kan man full HD til på en 42 tommer, ingen ting
samt hvad kan kun bruge full HD til kun ved tilslutning af pc og blu-ray
på en 50 tommer og over er det fint med full HD

held og lykke med salget
Af nkbitsch
Tak for de fine ord om skærmen.

Den befinder sig i København K.
Af tmf
Jeg troede at denne Pioneer LX5090H var den bedste de havde produceret ?
Af GreenPea
Det er den også, men det er en 50" og ikke en 42".

Mvh
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ser en masse uvedkommende kommentarer i denne tråd. Trådstarter beder ikke om en vurdering af sin skærm, men derimod om seriøse bud. Hvis I ikke vil byde på skærmen, så hører jeres kommentarer ikke til her.
Af nkbitsch
er der slet ikke nogen er der interesserede i dette kanon gode TV?
Af kfalken
Hvis du ikke allerede har gjort det, så lav en annonce på dba. Jeg solgte mit Pioneer 427xa i sidste uge for 3100.- Og er nu en super glad ejer af LG 55" 3d cinema :)