Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sklent
Hej står og overvejer hvilken skærm der ville være bedst for mig.
Den skulle gerne være min 23" og koste ca 2000 kr
Spil som den skal bruges til vil være The Witcher 2, Starcraft 2, Battlefield 3 etc.
Har selv tænkt på Dell`s U2311 men som også nævnt i en anden tråd, kommer der jo snart nye model af den også.
Samt er lidt i tvivl om den kan klare fps som bf3 uden "lag"

Hvis siger i ?
Af sklent
Ja har læst den, fik dog indtryk af, den ikke lige var til spil.
Brugeravatar
Af azrael
Den er lige så meget til spil som de andre Dell UltraSharp skærme (f.eks. U2311H).

IPS-baserede skærme er ikke deciderede gamer skærme, men all-round skærme. Langt de fleste er dog mere end godt tilfreds, da skærmene typisk har en meget bedre billedkvalitet end de såkaldte gamer skærme.
Af sklent
Lader til den nye 2312 lader vente på sig, så 2412 virker jo også spændende. Nogen der har en ide om hvornår 2412 er at finde i andre netbutikker ind hos dell ? syntes typisk dell tager en højere pris.
Af dMITIj
sklent skrev:Lader til den nye 2312 lader vente på sig, så 2412 virker jo også spændende. Nogen der har en ide om hvornår 2412 er at finde i andre netbutikker ind hos dell ? syntes typisk dell tager en højere pris.
Jeg regner med at købe 2412 i løbet af en uge el. to.
mit formål med den er bla. til SC2 og BF3, film, stream's osv. jeg er ikke grafiker elller andet hvor skærmen måske ville komme mere til sin ret mht. respons time, overdrive og hvad det ellers hedder, men jeg går lidt mere efter billedekvaliteten frem for det "hurtigste hurtige".

har kigget på en 120Hz skærm, men synes ikke rigtig at være overbevist endnu må jeg nok indrømme...

ang. hvor den kan købes:
http://www.proshop.dk/Skaerm/Dell-24-Ul ... =edbpriser
Af dMITIj
Så er skærmen modtaget og hold da k... den er sprød (B

skal dog lige siges at jeg kun har set "Fast and Furios" på den indtil vidre men det er virkelig noget af en lækker skærm holy moly...

jeg får først samlet min "mega-spand" her i weekenden måske først mandag, så før kan jeg ikke spille og give min mening til kende i den henseende, men skuffet er jeg på ingen måde, indtil vidre og lige nu bruger jeg kun en lille "atom" computer med et sis mirage 3 grafikkort i og alligevel er denne skærm for vild, det er så også MAX-opløsningen dette GFX kan :p
Af peter4544
Det er et lidt kedeligt design men, looks can be deceiving
Af dMITIj
peter4544 skrev:Det er et lidt kedeligt design men, looks can be deceiving
Det er jo så en smags sag :D
personligt er jeg ikke til lir og *bling* *bling*.... ;;) så jeg synes den er perfekt!