Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har været på udkig efter et nyt fjernsyn i et stykke tid efterhånden, men er meget i tvivl om hvilket man lige skal vælge.

Så ville lige høre hvad i kunne anbefale indenfor den pris og størrelse som er angivet oppe i ''Emne''?

Indtil videre har jeg fundet frem til den her:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm

og syntes umiddelbart den virker som et godt køb, men da jeg er lidt usikker ville jeg lige høre hvad i forskellige har at sige om den :)
Af Noergaard-92
Tusind tak for hjælpen :-D

Men hvis i nu skulle ud og købe ny fladskærm og valget stod mellem LG'en og Sharp'en, hvilken en ville så være at foretrække?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kan se at deres LE925 også kan fås for under 9000 kr. hos Geco for tiden, og så er valget klart hvis du spørger mig. LG laver dog også en bedre model der hedder 850N, som måske kunne komme med i feltet.
Af JesperKeller
Hejsa Nørgaard-92

Jeg er personligt rigtig stor fan af LG. De har et fantastisk godt internet indhold og de laver lækre skærme. Men så billig som Sharp'en er lige nu, ville selv jeg overveje den!

LE850n er kun til at skaffe i Elgiganten til 17k, som 47" så det er nok lidt over prisklassen, men en skam, da den klart ville være en bedre skærm end dem begge!

Med det sagt, så er Sharp LE831s en fed, anmelder rost skærm, og med en EISA award 2010 for bedst nytænkning med deres Quattron teknologi, vil Sharp klart være en vinder!

Held og lykke fremover!
Jesper Keller
Af Mysen
LX950n kan fås i 47" for knap 10 kilo. Den er magen til LE850n blot med lidt ekstra såsom 3D...
Af JesperKeller
Mysen skrev:LX950n kan fås i 47" for knap 10 kilo. Den er magen til LE850n blot med lidt ekstra såsom 3D...
Wauw det var da en kanon pris! Så den billigst til kr 12.000 for noget tid siden da jeg kiggede.

Den store, og lækre forskel på LE850n og LX950n, er at LX950n har en ultra tynd ramme (ligesom Samsungs D8000 serie) og så er det den første skærm med LG's super lækre og sjove Magic Wand remote, som gør det meget nemmere og sjovere at bruge deres net-portal NetCast.

God dag

Jesper Keller
Af Claus-t
Hej Noergaard

Har lige set at Elgiganten har LG 47LE850N til 8999 kr
i deres webshop, vildt tilbud efter min mening, har selv samme tv dog i 42" super lækkert tv med rigtig godt billed.
God Jagt :)
Mvh Claus