Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bmd141
Hej med jer alle.

Jeg står og skal have et nyt TV til min lejlighed. Jeg ved slet ikke hvad det skal være og tænker, at I ville kunne guide mig på rette vej. Om det skal være plasma eller LCD/LED betyder egentlig ikke så meget, jeg sværger ikke til det ene eller andet. Jeg har set gode TV af begge slags synes jeg.
Jeg har ca. 3,5 meter til væggen hvor fjernsynet skal hænge og stuen er egentlig rimelig lys, men jeg kommer nok mest til at se fjernsyn og film om aftenen. Jeg ville meget gerne have et TV der var større end 42", hvis det kan lade sig gøre inden for prislejet. Jeg har ca. 7000 kr. at gøre godt med, det gør selvfølgelig ikke noget det er billigere :)

Hvad kan I anbefale?

På forhånd tak.

Bmd141
Af DavidHimself
LG 47LE530N, ved jeg at der er mange der er glade for :) Det er den nordiske model af 5300'eren som vist fik en Eisa Award.

Alternativt er 50PK760N også et kig værd!
Af Fixerix
SONY KDL-46EX500 til 5999 hos DustinHome. Har selv lige købt samme udgave i 55" for 14 dage siden. Kanon godt tv til en rigtig god pris.
Af netfors
Panasonic 46" G20 model var også en mulighed!

Selvom det er plasma, klarer den sig rimelig godt i dagslys.
Men hvis du ikke bliver meget generet af lys burde du, efter min mening, gå op i 50" med 3,5 meter. Der er LG's 50PK760N et godt bud, som også blev nævnt tidligere!