Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tbra
Hej

Håber i kan hjælpe, jeg står og skal købe nyt fjernsyn indtil videre står valget mellem GT30 og VT20 i 50" mit budget ligger på en 10-11.000 kr.

VT30 syntes jeg er for dyrt endnu.

Umiddelbart kan jeg læse mig til at man får et bedre design og stik der vender nedad på et GT30. Så det hælder jeg mest til.. Men går man derved på kompromis med billedkvaliteten?

Hvad ville i anbefale og er der andre modeller jeg skal tage med i overvejelsen?
Af THM
nej gt30 har ca. samme billedkvalitet som vt20 og den har også mindre retention...
Af basse32
Jeg har bestilt 46gt30 som har små fordele over vt20 som er beskrevet i andre tråde herinde, dog får du jo ikke wifi dongle og briller.
Så hvis den tyndere gt30 og pænere design(min smag) er vigtigt, så er den selvfølgeligt valget. Men skal du have briller og wifi samt smart design fra dag et, så skal du op i vt30. Der er selvfølgelig små forskelle i billed kvaliteten på de 3 modeller, men lige som mig skal man selv afgøre hvad der vejer mest i ens valg. Og svarene er lige så forskellige herinde efter hvem du spørger, og kan kun sige jeg valgte gt30 men det var så bedst efter mine behov, og fordi jeg fik det til en god pris. ;o)