Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Da jeg netop har fået fået 2 x Avatar 3D ind af døren i forbindelse med køb af 2 stk. Panasonic 3D produkter sælger jeg den ene.
De går på ebay til mellem 50-100£ (dvs. ca. 500-1000 kr.).
Jeg sælger den (stadig indpakket) til 500 kr. eller evt. højere bydende.
Har yderligere et stk. wifi dongle medfølgende til VT20 til salg 500 kr (nypris ca. 700 kr.).
Eventuel porto kommer oveni.
Af Jens525
Har ikke tænkt mig at købe Avatar til 500..
Men skriv endelig hvis hvis prisen skulle dumpe ned på 300 :)
Af fatD
Du kan få den til 450 kr. + porto ellers sælger jeg den jo bare på ebay :) ville bare lige prøve at afsætte den her først så jeg kunne undgå besværet..
Sælger også Avatar + dongle til 800 kr.!!
Af torak
Venter stadigt på min :( Hvor lang tid gik der for at du fik dine kopier?

Går ud fra du også sendte kopi af kvittering ind mv for at få dem ?
Af Marlowe
Højt prisniveau, taget i betragtning at man kan få extended version (dog ikke 3d) som er 3 x bluray + 3 x dvd til 200,-

Mon ikke der kommer en extended 3D version senere ;)
Af fatD
Der gik en 3-4 uger. Og højt prisniveau er jo relativt, som sagt starter de fra 500 kr. på ebay og min koster 450 kr. Desuden er 3D versionen ikke udgivet andet end som særaftale med Panasonics 3D produkter. Den ryger på ebay imorgen, så skynd jer hvis i er interesserede :)
Af Marlowe
Det er ikke din pris, men niveauet jeg synes der er højt...
Af Among
Marlowe skrev:Det er ikke din pris, men niveauet jeg synes der er højt...
Ud fra den betragtning at man kan få extendend version til 200 kr? Det er ikke en særlig holdbar sammenligning.

Avatar er nærmest indbegrebet af 3D, og når 3D-versionen kun udgives i et begrænset omfang til en begrænset gruppe af mennesker, så er der ikke noget mærkeligt i at markedsprisen naturligvis stiger væsentligt.
Af junsas
Marlowe skrev:Det er ikke din pris, men niveauet jeg synes der er højt...
ja , især hvis man kan bestille den hos Fona til 300 kr
Af torak
Du kan jo ikke få 3D versionen hos fona....
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis I ikke er interesserede i at købe varen, så betragtes indlæg i køb/salg generelt som støj. Varens pris er op til sælger.
Af Marlowe
Among skrev: Ud fra den betragtning at man kan få extendend version til 200 kr? Det er ikke en særlig holdbar sammenligning.

Avatar er nærmest indbegrebet af 3D, og når 3D-versionen kun udgives i et begrænset omfang til en begrænset gruppe af mennesker, så er der ikke noget mærkeligt i at markedsprisen naturligvis stiger væsentligt.

Hvad havde ellers været en god sammenligning? Jeg kunne da godt have brugt en endnu lavere pris på 2D versionen den svarer til ;)

Avatar 3D er jo ikke et i "begrænset oplag" eller "et samleropbjekt" - og den kommer helt sikkert i en forlænget version senere. Den sælges bare kun af Panasonic, i et tidsbegrænset periode - enhver kan jo købe den via et af deres bundles.

Tron 3D+2D, fra 2010, kan f.eks. fås til ca 150,-
Af junsas
torak skrev:Du kan jo ikke få 3D versionen hos fona....
jo da ! spurgte sælgeren og han kunne godt bestille den hjem :)
Af fatD
Junsas en ting er ikke at være interesseret i varen, eller for den sags skyld syntes at prisen er for høj, men man skal ikke udtale sig om ting man ikke ved noget om. Det er med sælgere som med alle andre mennesker, de har ikke nødvendigvis ret! Avatar 3D kan KUN erhverves gennem køb af et Panasonic 3D produkt pt, eller dvs. tilbuddet udløb faktisk i slutningen af marts medmindre det er blevet forlænget igen.