Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steffenj
Hej.

Jeg har fået erstatet mit gamle TV via en forsikrings sag. Problemet ligger i jeg har allerede bestilt PS51D8005XXE, da jeg håbede på at få nogle penge til et nyt køb og ikke et tv.

Jeg har fået tildelt et TXP42VT20E og ville gerne høre vuderingen af hvad sådan et evt. kunne indbringe ved salg? Det sprit nyt og selvfølgelig bliver det solgt med kvitteringen og 2 års reklamations ret. Der kan tilvælges forsikring på 3 eller 4 år.

Kan se netpriserne ligger på omkring de 10k er det en fornuftig pris og realistisk pris at sælge denne skærm til? Den er jo på nippet til at udgå snart?

Mvh
Steffen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er næppe nogen der vil betale netprisen for en vare der ikke kommer direkte fra forhandleren. Det kan måske være lidt svært at sluge, da skærmen jo er ny, men så snart den er hjemme i din stue, så er skærmen mindre værd. Du skal nok forberede dig på at gå 1-2000 kr ned i pris ift. netprisen. Så snart de nye modeller - især GT30 - bliver mere tilgængelige, så vil prisen på dem dale.
Af steffenj
Det skal lige siges skærmen ikke er leveret endnu og den bliver købt via elgiganten så det er helt lige som at købe en helt sprit ny. Har bare fået at vide det er den skærm jeg får af forsikringen. Okay tak for svaret, så kommer man da lidt nærmere. :o)
Af mhca
Kan du ikke prøve at lægge en stor indsats i at tale med forsikringen.

Typisk er det kun pga. indkøbsaftaler, at de selv helst vil købe et nyt erstatnings-TV fremfor at give dig pengene.
Måske kan du få dem til at støtte anskaffelsen af D8005 i stedet for. Alternativt vil de måske give dig 9000 kr. eller lignende?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
steffenj skrev:Det skal lige siges skærmen ikke er leveret endnu og den bliver købt via elgiganten så det er helt lige som at købe en helt sprit ny. Har bare fået at vide det er den skærm jeg får af forsikringen. Okay tak for svaret, så kommer man da lidt nærmere. :o)
Jeg er med på, at du endnu ikke har skærmen, og at du vil kunne overlevere den i uåbnet emballage, men du finder ikke nogen som vil betale samme pris for at hente hos dig, som de skal give for samme TV på nettet. Køber har ingen returret ved en handel med dig direkte, så der skal være en gulerod ved at købe privat og i dette tilfælde kan den kun være af økonomisk karakter.
Af steffenj
Ja jeg kan se din pointe. Tak for svarene. :o)