Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maxtone
Hej med Jer

Jeg har lige været ud og investere i ovenstående model, og er godt tilfreds indtil videre. Dog undrer jeg mig over en bestemt ting.

Det lader ikke til at man kan sætte tv' et til at optage når det er slukket? Jeg sætter timeren igang via programguiden, slukker for det og forventer så at den selv tænder tuneren når den skal til at optage. Det sker bare ikke. Det sjove er at det godt kan optage hvis bare optagelsen er startet inden jeg slukker.

Er der nogle som kan be- elle afkrafte om dette virkelig kan være rigtigt?

På forhånd tak

- Maxtone
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Maxtone skrev:Hej med Jer

Jeg har lige været ud og investere i ovenstående model, og er godt tilfreds indtil videre. Dog undrer jeg mig over en bestemt ting.

Det lader ikke til at man kan sætte tv' et til at optage når det er slukket? Jeg sætter timeren igang via programguiden, slukker for det og forventer så at den selv tænder tuneren når den skal til at optage. Det sker bare ikke. Det sjove er at det godt kan optage hvis bare optagelsen er startet inden jeg slukker.

Er der nogle som kan be- elle afkrafte om dette virkelig kan være rigtigt?

På forhånd tak

- Maxtone
Hej M

Det skal den, optage hvis du laver en timer optagelse via Guiden, MIn UE55C7705 gør det, Man kan os lave en Manuel optagelse Kanal---->Kanal administration---->Tools---->Optagetid... Så kan du lave Almindelig timer optagelser og Serie optagelser.

Hvilken HDD har du på?

Jeg ar selv en Iomega 1TB , Den spiller max.

3Dbenny
Af Maxtone
Har en WD160 2,5" usb hdd tilsluttet. Måske jeg skulle prøve med en alm. Usb-stick.

Men det lyder godt at det kan lade sig gøre. Alt andet ville jo være tåbeligt.

- Maxtone
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Maxtone skrev:Har en WD160 2,5" usb hdd tilsluttet. Måske jeg skulle prøve med en alm. Usb-stick.

Men det lyder godt at det kan lade sig gøre. Alt andet ville jo være tåbeligt.

- Maxtone
Hvis du skal bruge en USB stick skal den være en Highspeed stick, Din 2,5" skærm skal være min en 5400 omdrejninger

3Dbenny