16 jan 2011, 09:32
Hej
Nu for anden gang har vi bøvl med ovenstående fjernsyn, første gang var lige inden garanti udløb august 2009, hvor billedet forsvandt man alt lyd stadig var der uanset hvilken indgang man brugte på fjernsynet.
I perioden op til nu, er det samme sket periodevis hvor man så bare slukkede og tændte igen, så virkede det.
MEN NU kan man slukke (og tænde) så meget man lyster, og resultatet er det samme, man får det rigtige billede på skærmen i ca. 5 sekunder, hvorefter der kun er lyd (og det gælder alle indgange tv / dvd / osv)
Er der nogen der har gode tips ?
# Findes der en software opdatering ? (som jeg skal håndtere på 5 sek)
# Står jeg i en default menu (syntes jeg læste noget om det her på
dette forum)
# Reset af opsætning (det virker på pc'ere
)
# ???
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen
Søren uden fjernsyn
Nu for anden gang har vi bøvl med ovenstående fjernsyn, første gang var lige inden garanti udløb august 2009, hvor billedet forsvandt man alt lyd stadig var der uanset hvilken indgang man brugte på fjernsynet.
I perioden op til nu, er det samme sket periodevis hvor man så bare slukkede og tændte igen, så virkede det.
MEN NU kan man slukke (og tænde) så meget man lyster, og resultatet er det samme, man får det rigtige billede på skærmen i ca. 5 sekunder, hvorefter der kun er lyd (og det gælder alle indgange tv / dvd / osv)
Er der nogen der har gode tips ?
# Findes der en software opdatering ? (som jeg skal håndtere på 5 sek)
# Står jeg i en default menu (syntes jeg læste noget om det her på
dette forum)
# Reset af opsætning (det virker på pc'ere
# ???
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen
Søren uden fjernsyn