Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Colt
Hej folkens..

Da jeg nettop har sendt mit 7705 tilbage og derved går klip af mine optagelses muligheder..

Ville jeg høre om der var en venlig sjæl der måske kunne overtales til at optage tv2's program i aften da en af vennerne og familien har stor interesse i:

Armadillo som kører fra kl 20 til 22.

Den eneste mulighed jeg ellers kan tænke på er tv2sputnik.
Men da jeg meget gerne ville have den som fil så den kunne smides ned på en plade.
Ville jeg hører om jeg måske kunne få en af jer til at hjælpe da jeg desværre ikke selv kan klare den.
Brugeravatar
Af KristofferA
Desvære er filmen i aften klippet fra 100 min. til 65 min.
Ville også have set den, men nu kan det da være lige meget! !:(
Af Colt
jah! men kan nu se på div. torrent sider at men nemt kan få nallerne i den i fuld version.

Så nu er interessen meget stærkt på om jeg måske kunne få en til at optage og upload :

Armadillo - er det prisen værd?

fra tv iaften 21:15 - 22:00

Eller om nogen ved om det er muligt evt. at hente ned fra tv2sputnik ??

:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke overføre optagelser fra ét TV til et andet, så med mindre du tænker på at få den optaget i et åbent format og overført til noget .mkv-agtigt, så hjælper det ikke at få andre til at optage den til dig. Optagelser på dit eget TV er parret med lige netop dét serienummer dit TV har. Dvs. hvis du får dit TV retur, og de har skiftet mainboard, så vil du ikke kunne bruge dine egne optagelser igen.
Af Colt
Har endnu engang fundet den ekstra hjælp man kunne ønske sig herinde fra et par brugere..
Så problemet løst og tak for jeres feedback :)
Af Colt
Nu er det ikke kun filmen men også den debat de sender nu..

Så filmen er ikke noget problem at leje / købe osv.

Det var nærmere denne debat som havde interesse :)

Men som sagt har fundet den hjælp jeg søgte så tak til alle med deres in-puts