Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bidstrup
Jeg har lige opdateret mit nye Samsung PS50C7705 og min PS3 så den kan vise 3D.....men!
Når jeg sætter PS3´eren til at vise en 3D film, får jeg ingen effekt med brillerne på.
Det er som om brillerne ikke bliver tændt, selvom der er lys i knappen når den holdes inde, og blinker 3 gange når den slukkes.

Har prøvet alle mine 3 stk briller, men ingen 3D effekt

Hva kan være problemet?.........hjælp :((
Af HrLaursen
Hej!

Nu har jeg aldrig prøvet en PS3, men du skal muligvis aktivere 3D på den, eller også skal du gøre det på TV'et med 3D knappen. Jeg ved ikke hvor automatisk en PS3 er og hvor automatisk TV'et er i forhold til 8 serien i LCD.
Er selve billedet på skærmen "utydelig/double"?

-M
Af Bidstrup
3D´en skulle være automatisk slået til på tv´et.....med 3D knappen kan jeg kun aktivere 2D-->3D & slå det helt fra.

Ja selve billedet på skærmen er "utydelig/double"
...det er som 3D billed, men ingen forskel om mand har briller på eller ikk.
Af HrLaursen
Okay... så lyder det til at Transmitteren ikke sender signal ud. Har du nogensinde haft det til at virke? Prøv evt. at streame en 3D Trailer fra Youtube.
Hvis det virker at konvertere 2D til 3D, så er det nok PS3'en der skal kigges på. Der er muligheder nok :-)

-M
Af Bidstrup
Nej, det er første gang jeg prøver, da tv´et er helt nyt

Det virker heller ikke ved at konvertere 2D til 3D

Jeg har ikke prøvet at streame fra youtube
Af HrLaursen
Så tror jeg du skal fejlmelde på mandag. :-|

-M
Af Bidstrup
Ja, du har nok ret. :((

kan lige ligge og rode med det i weekenden for at se.

Ellers andre der har oplevet noget lignende
Af Bidstrup
Tak, men det virker desværre heller ikke :((

andre som har en god ide!
Af Thure Jensen
Har du prøvet 2D til 3D for at se om tvet virker og det det ikke er din ps3 der fejler.
Har også set et sted at der har været produktionsfejl på nogle af din type tv omkring transmitteren som var vent forkert eller en tape ikke var taget af.
Af Bidstrup
Ja, jeg har også prøvet det, men uden held :((