Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Er der nogle af jer kloge hoveder der har et tricks, så man evt. kan have 2 stk harddisk og en wifi dongle i tv'et?

Kan man bruge en splitter, så man har 2 usb udgange på den ene, dvs. 3 i alt, eller hvordan man nu stykker det sammen

Såfremt dette ikke kan lade sig gøre, kan man så opdele sin hd i 2 partioner, og derved opnå mulighed for både at optage på harddisken, og samtidig have film billeder osv til at ligge på den og afspille dem.

Så vidt jeg har erfaret, så kan man enten det ene eller andet, pga formatering af harddisken. Er dette rigtig forstået? Eller ??

Håber i kan hjælpe, så jeg kan få endnu mere glæde af mit tv :)
Af larsmøller
Jeg har formattet min harddisk i to, og det køre fint, jeg så valgt at finde et program der hedder easeus, for at kunne skjule den del at tv'et bruge, for den låst så man ikke kan bruge den
Af Mysen
Og jeg har gjort det samme takket være rådgivning fra Larsmøller. Det virker fremragende og det sætter jeg meget pris på.

Fjernsynet finder freeagent Go (1) og Freeagent Go (2) nu, og selv om det kun er den ene, der kan optages på, så behøver man ikke slå den derover, hvis man skal optage. Det regner tv'et selv ud.