Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad og hvilke funktioner elelr programmer om man kan kalde det som der findes i denne menu.

Har du derfor et sådan TV, så smid gerne lige samtlige programmer du kan se her, eks. youtube, Twitter, Eurosport osv.

Og er der nogen som ved om det er forskælligt fra TV region til TV region hvad man kan se, altså forprogrameret eller om det udelukkende er et spørgsmål om hvor i verden man befinder sig og slutter sit TV til henne?

og så lige hvor TVet er købt, om det er dansk model, importeret osv.

1. hvilke kanaler/programmer kan du se?
2. Er det ens på alle TV, eller forskælligt fra Nordic til eks. Europærisk modeller osv.
3. Hvor har du købt dit TV, hvilken butik i hvilket land ?
Senest rettet af jingle 12 aug 2010, 10:25, rettet i alt 1 gang.
Af Gadeberg87
1: Dailymotion, Eurosport, Bloomberg, tageschau, Youtube, Picasa, euronews, nova.cz, twitter, bild.de, QTom samt en viera cast indstillings menu.

2: Ved ikk om der er forskel alt efter hvilket land fjernsynet er købt i! Men det er da muligt at de måske i USA har andre tjenester!

3: Det er en dansk model!
Af jingle
Gadeberg87 skrev:1: Dailymotion, Eurosport, Bloomberg, tageschau, Youtube, Picasa, euronews, nova.cz, twitter, bild.de, QTom samt en viera cast indstillings menu.

2: Ved ikk om der er forskel alt efter hvilket land fjernsynet er købt i! Men det er da muligt at de måske i USA har andre tjenester!

3. - Hvor er TVet købt henne, der findes vist ikke Danske modeller, men kun Nordiske, Europæriske og Asiatiske samt den Amerikanske, måske flere... hvilken butik er dit købt i ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er forskel på tjenesterne mellem landene, men det afhænger blot af hvor Tv'et er tilsluttet til internettet og ikke hvor det er købt. FLytter man således til Tyskland med sit nuværende Panasonic Tv, vil man se en del andre internet-tjenester, når det tilsluttes internettet her.

Hvis man er lidt fiks, kan man lave noget med en proxy og dermed forvirre Tv'et til at tro, at det er tilsluttet i et andet land. Det danske udvalg er ret beskedent, men andre europæiske lande har også video on demand tjenester.
Brugeravatar
Af MigSelv
Gadeberg87 skrev:1: Dailymotion, Eurosport, Bloomberg, tageschau, Youtube, Picasa, euronews, nova.cz, twitter, bild.de, QTom samt en viera cast indstillings menu.

Hej
Der er også vejrudsigt, her kan vælges lokalt for Danmark, mit nærmeste byvalg er 10 km fra bopæl.
Mit tv er en nordisk model fra HiFi Klubben.
Af jingle
Ok, det lyder fair nok så.

Jeg undrede mig over hvorfor jeg havde noget .cz kanal shit på mit TV nemlig... og tyske ting.
Jeg har også vejr kanalen hvor man kan vælge danmark.

Men i min menu står der at der snart kommer flere ting (Coming Soon)
Så de er nok ved at få det udbygget med lidt forskælligt :o)

Men ja med lidt proxy kan man nok få andre ting på så.
Af Holt
Har aldrig forsket i proxy servere, men findes der gratis proxy servere i US man kan benytte sig af eller hvordan hænger det sammen ?

Er der forresten nogen der har testet om "normale" webcam's virker på sjoveren ?