Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glade
Elgiganten 6279 kr med fri fagt
Komplett 5990 kr. + 29 kr for levering et af deres 2 pick up steder.

Nogen som ved om min pris 6389 kr købt online mandag hos elgiganten kan sættes ned til 6279 kr som er prisen idag? de har jo 14 dage retur ret kan man sige..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Normalt så giver de prisgaranti indenfor en hvis periode, hvor man så kan få prisdifferencen udbetalt hvis man finder varen billigere andre steder. Det må jo også gælde hvis det er internt.
Af maskus
Det er meget nemt -
Jeg købte selv en ipod som faldt 300 kr efter købet. Der var ikke prisgaranti, så jeg gav sælgeren 2 valgmuligheder: Enten afleverede jeg min "brugte" ipod tilbage og gik op og købte en ny hos samme sælger, eller også refunderede han pengene og fik ikke et brugt produkt tilbage. Det tog ham ca. 2 minutter at udbetale differencen :)
Af kskruger
maskus skrev:Det er meget nemt -
Jeg købte selv en ipod som faldt 300 kr efter købet. Der var ikke prisgaranti, så jeg gav sælgeren 2 valgmuligheder: Enten afleverede jeg min "brugte" ipod tilbage og gik op og købte en ny hos samme sælger, eller også refunderede han pengene og fik ikke et brugt produkt tilbage. Det tog ham ca. 2 minutter at udbetale differencen :)

Elgiganten har pris service, hvis du køber en vare og den falder i pris indenfor 14 dage pga. tilbud eller andet, så får du forskellen udbetalt. Jeg har oplevet det 2 gange, begge gange fik jeg penge tilbage.