Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomas h
Hej.. Jeg vil ud og have mig at nyt tv..
Det skal enten være 42 eller 46", og tror det skal være lcd.
Det skal være godt til ps3.
Har tænkt mig at give omkring 5500-6000kr.
Men er meget i tvivl om hvad for et jeg skal købe,
så er der nogle der kan foreslå nogle?
På forhånd tak.

Hilsen Thomas.
Af Dillerbabs
Velkommen på Flatpanels.dk!
De har været så smarte at lave en liste med anbefalingsværdige fjernsyn. Kig evt. lidt på listen http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... &id=116984 4738
eller læs nogle af anmeldelserne igennem som kan findes på forsiden. Måske kan det lede dig hen til det TV der passer netop til dig...
Et Sony EX500 eller Panasonic G20 vil nok være et par gode alternativer.
Held og lykke...
Af focus01
Hej Thomas

Har lige brugt 3/4 år her på siden,og i alle mulige forretninger, for at finde 3 fladskærme til 3 forskellige rum. Hoved skærmen havde jeg besluttet skulle være Samsung eller Sony, størrelse op til 50" led/lcd og en acceptabel lyd, hurtig responstid og minimalisktisk design, pris mellem 12 og 15.000.

Nu er beslutningen taget, det blev 42 " HD, 600 Hz, kontrast 3000000:1 og Plasma!!!! og kr. 4399,-

Min kone snød mig

Vi var havnet hos Føniks Computer i Århus, hvor vi lige ville kikke, og min snu kone havde fjernet prisskiltet på det TV hun syntes var bedst, og kaldte på mig for at jeg skulle se det. Den indfriede alle mine krav, dog ikke de 50" som min kone syntes var for stor, men vi besluttede at her var TVet. Da så prisskiltet kom frem, fik jeg nærmest et chok.

Dette TV er nu hængt på væggen, tilsluttet YouSee med fuldpakke og boks, biledet er meget ok, lyden er ok,mange indstillingsmuligheder. Flere af vore bekendte har set det, men også vurderet den til en pris på 10 - 12000 kroner, så nu er alle glade.
Her er link:http://www.fcomputer.dk/Plasma_TV/LG_42 ... plasma_RDK

Fantastisk hvad man får for meget små penge, "når man ikke lige ved det"

Mvh Focus01
Af thomas h
Tak for de gode svar:) havde selv kigget lidt på sony ex500, så måske det bliver den.. Men vil da lige kigge listen igennem..

Hilsen Thomas