Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Illgor
#102821
er afprøvet med VT20, men intet vil den vise. Har hentet det some MPEG2 og stadig kan den ikke finde filen
Nogen gode forslag?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#102829
Illgor skrev:er afprøvet med VT20, men intet vil den vise. Har hentet det some MPEG2 og stadig kan den ikke finde filen
Nogen gode forslag?
Jeg har ikke selv prøvet det direkte med USB porten på VT20, men har du eventuelt en anden enhed, som den kan køre igennem?

Frederik som gav os tippet bruger sin PS3 til at smide filerne over på og køre dem herfra.
Af fc-andeby
#103247
Jeg har et panasonic 3d TV, kan jeg ikke bare gå direkte ind på youtube og se 3D klippene eller skal jeg hente klippene ned fra computeren?

Jeg har nemlig prøvet, men jeg kan ikke få det til at virke.
Af Frederik Larsen
#103301
Du bliver nødt til at hente klippene ned fra computeren. 3D TV virker ikke med Viera Cast desværre. Menuen hvor men sætter indstillingerne til 3D er ikke tilgængelig når man under Viera Cast menuen. Man kan heller ikke sætte billedet til 3D og dernæst gå ind i menuen. Der kommer løbende opdateringer til Viera Cast, så man kan håbe at det er en funktion der vil blive tilføjet senere hen. Lige nu må du overføre klippene til fjernsynet via WIFI, USB-memory stick/harddisk eller SD kort. Alternativt kan man købe en PS3 der understøtter afspilning af 3D Bluray senere på året. Der findes sandsynligvis andre mediecenter løsninger.
Af Hviid Gruppen
#108105
Efter vi købte nyt Tv og anskaffede os et 3D TV Samsung og har surfet lidt rundt her de seneste dage..

Men nu bliver jeg nød til lige og tage bladet fra munden..

Og bekræfte at det er altså et forrygende godt all-round site det her Flatpanels.dk.
Virkelig godt og nyttig og relevant information man løbende støder på.

Godt gået til folkene bag..
Af Hviid Gruppen
#108109
Hej gutter, skal til at hente noget af dette youtube 3D matriale til vores 40t. samsung 3D LCD series 7 tv med standard SSG2100 AB 3D glasses. for at teste 3D funktionen, men er lidt usikker på hvilken af de 12 forskellige 3D muligheder man skal vælge ved en video som eksemplet.

Vælger 1080P men er som sagt usikker på hvilken 3 D option som er mest favorable.

3D Waltz of the Flowers (YouTube 3D HD Test)

http://www.youtube.com/watch?v=PuQXPdoxxrY

har ikke hentet filer fra youtube før, og kan forstå at jeg skal hente dem manuelt fra computer da den aktuelle youtube app. i TVet efter sigende ikke understøtter funktionen.

På forhånd tak.. :)
Af ajhals
#108119
Hviid Gruppen skrev: Vælger 1080P men er som sagt usikker på hvilken 3 D option som er mest favorable.
På forhånd tak.. :)
Det er jeg også meget interesseret i at høre jer andres mening om, jeg synes ikke rigtig jeg kan få nogle af de 3D options man finder til at give mening ift. den teknologi der er i de nye 3d tv. Hvad skal man vælge?
Af trykkertor
#108124
Du vælger "parallel", og på fjernsynet vælger du "side by side"
Af ajhals
#108130
trykkertor skrev:Du vælger "parallel", og på fjernsynet vælger du "side by side"
Ok, så det er altså rigtigt nok, når jeg vælger det inde på youtube, at der kommer to billeder ved siden af hinanden? :)

.... og mange tak for hjælpen!!