Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Endelig oprandt den store dag, hvor min længe ventede Yousee Boks ankom. Jeg mener, at jeg har fulgt alle instrukser både i vejledningen, og den jeg fik her på siden om, hvordan jeg skulle tilslutte boksen til mit TV og Blu-Ray afspiller. Men der er ingen forbindelse. Jeg skulle få et billede med en velkomsthilsen fra Yousee. Er der råd at hente her i aften?
Af noxity
Du kunne starte med at komme med nogle flere informationer om hvordan du har tilsluttet boksen til TVet.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Det er sikkert fordi din fjernbetjening ikke virker. Samsungs fjernbetjening kan betjene både tv og settopboks. Du skal klikke på STB, så vil den med sandsynlighed virke.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Jeg skal ikke bruge fjernbetjeningen til at få velkomsten. Det skal dukke op af sig selv på fjernsynsskærmen, men lige meget hvilken af mine 4 HDMI indgange jeg benytter, så er der ingen forbindelse.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Prøv om det er kablet den er gal med. Er der overhovedet lys i displayet?
Af silver99
Prøv evt med et scart kabel,det skete for mig at den stod til det.
Brugeravatar
Af Blomsterpigen
Prøv om det er kablet den er gal med. Er der overhovedet lys i displayet?
Hvilket kabel?

Når jeg tænder for boksen på knappen bag på, så står der boot på diplayet. Derefter skifter det til load, og så slukker den, og så står der 0001 på displayet. Jeg kan ikke tænde for den igen på fjernbetjeningen, men jeg kan skifte kanaler på displayet.
Af noxity
Har du også på TVet slået over på HDMI ?