Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LunD^
Hej med Jer.

Svigerforældrene er på jagt efter ny fladskærm. De vil bruge ca. 4000,- og derfor har jeg sagt sådan en som min egen er det bedste.

De ser efter 42" og Elgiganten har C10Y til 3995,- de få ændringer der er på den og X10 er ok, så er det ikke den bedste?

Ellers har de kigget på en LG 2100 mener jeg den hedder, også fra Elgiganten til 4000,-

Tak.
LunD^ skrev:Hej med Jer.

Svigerforældrene er på jagt efter ny fladskærm. De vil bruge ca. 4000,- og derfor har jeg sagt sådan en som min egen er det bedste.

De ser efter 42" og Elgiganten har C10Y til 3995,- de få ændringer der er på den og X10 er ok, så er det ikke den bedste?

Ellers har de kigget på en LG 2100 mener jeg den hedder, også fra Elgiganten til 4000,-

Tak.
Hvis dine svigerforældre kan undvære Eco mode, surround-sound simulation, ekstra HDMI input på siden, PC-input samt antirefleksbehandling (se dette link: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=15109), så er C10Y et OK køb. Jeg ville dog personligt gå efter X10Y pga. antirefleksbehandlingen, som mindsker genskin. Komplett.dk har lige haft P42X10Y på bud til 3.995,-, så mon ikke du kan finde et 42" X10Y til 3.995,- et sted?

/Thomas
Af Tkp
Ja, du er lige 3 dage bagefter 8) Ellers havde komplett været det bedste bud. Men søg lidt rundt på nettet. Fleggaard har også nogle gange 42"'eren til de 4k. Så hvis det ikke skal være lige NU! så kan det lade sig gøre. Ellers må man jo gi de 500.- mere, hvis man ikke kan vente O_O