Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ping
Hej! O_O

Da jeg er ny inden for fladsærm har jeg et spørgsmål, er der nogen ulemper ved dette tv Panasonic TX P42G15E Har prøvet at finde noget på det men det er ikke rigtig løkkedes. Det er set til en for mig god pris hos Komplett. dk
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=488313
Håber at nogen vil svare den.

Hilsen nybegynderen :o
Af hdmi
ping skrev:Hej! O_O

Da jeg er ny inden for fladsærm har jeg et spørgsmål, er der nogen ulemper ved dette tv Panasonic TX P42G15E Har prøvet at finde noget på det men det er ikke rigtig løkkedes. Det er set til en for mig god pris hos Komplett. dk
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=488313
Håber at nogen vil svare den.

Hilsen nybegynderen :o
Senest rettet af hdmi 17 feb 2010, 10:17, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Alle TV har jo ulemper af en eller anden art. Ellers ville vi blot have et stort skilt med én anbefaling af det fejlfrie TV ;)

G15 er dog et ganske fortrinligt TV, som leverer et godt billede og som kan dække langt de flestes behov. Ulempen vil være effektforbruget ift. de mere strømbesparende LED LCD-TV, men prisen taget i betragtning, så vil det tage en anseelig årrække før merprisen for et tilsvarende LED-TV er tjent ind i strømbesparelse.

Vi har i forvejen G10-modellen på vores liste over best-buys, men da G15 efterhånden er nået ned i pris og G10 er ved at være udsolgt, så gælder anbefalingen naturligvis også denne model.
Af ping
Hej O_O

Jeg er bekendt med det merforbrug af strøm men da jeg har set på LCD og pladsma syntes jeg at et pladsma var mere behageligt at se på. Ja de er ved at være udsolgt 2009 modllerne. Var hos Fleggard der var V10 udsolgt og de fik ikke flere.Men tak for svaret.

Håber jeg for konen overtalt hun syntes 42" vil dominere for meget i vores stue da vi ikke kan få det op på vægen
Af ping
Undskyl stavefejlen mente plasma og det var G10 ikke V10 !:(