Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mathias A.
Ja, jeg står og mangler et fladskærms tv og har pt. 4500kr. at gøre godt med.

Jeg har brug for Full HD (PS3) og et godt billede til normalt digital signal. Og med det mener jeg hen af Panasonic PX80s billedkvalitet osv.

Jeg er super åben for forslag og hvor i landet er ligemeget, bare ikke Sjælland, medmindre sælger vil køre til Fyn.

Fyr løs ;)

Btw. mangler lidt PS3 spil, så hvis nogle ligger inde med de gode titler (Assasins creed, Modern Warfare 2 osv.) så skriv.
Af kronholm
Mathias A. skrev:Ja, jeg står og mangler et fladskærms tv og har pt. 4500kr. at gøre godt med.

Jeg har brug for Full HD (PS3) og et godt billede til normalt digital signal. Og med det mener jeg hen af Panasonic PX80s billedkvalitet osv.

Jeg er super åben for forslag og hvor i landet er ligemeget, bare ikke Sjælland, medmindre sælger vil køre til Fyn.

Fyr løs ;)
tjah, hvis du vil smide 5000 efter mit 42" panasonic g10e, og har mulighed for at afhente det i aalborg, så kunne jeg godt fristes til at sælge. Prisen kan ikke diskuteres, og tv'et er ca. 2 måneder gammel.
Af Mathias A.
Det lyder ikke helt dumt, tænker lige over det og vender tilbage.