10 jan 2010, 22:35
Jeg har planer om at købe en Panasonic P42G10E eller evt. V10E og dertil har jeg et ønske om et godt surround anlæg med følgende ønsker:
1) 5.1 surroundlyd
2) Blu-Ray afspiller/AV Receiver i en og samme enhed
3) Trådløse baghøjtalere
4) Trådløs subwoofer
5) Genbrug af mine Bose Cube højtalere samt Bose Subwoofer (4-5 år gamle, men god lyd).
Og helst kun én fjernbetjening til TV og surround.
Generelt ønskes så få enheder som muligt og et rimeligt diskret anlæg. Er derfor også godt klar over at jeg må gå på komprimis ift. det bedste af det bedste.
Er det helt umuligt at genbruge Bose delene i et nyt up-to-date surround system? Lyden i dem synes jeg er fin, men gider ikke alle de kabler på kryds og tværs. Derfor ønsket om at anvende dem i et trådløs setup med Blu-Ray afspiller.
Er ovenstående urealistisk, så kom gerne med et fint alternativ til 4-6.000 kr.
1) 5.1 surroundlyd
2) Blu-Ray afspiller/AV Receiver i en og samme enhed
3) Trådløse baghøjtalere
4) Trådløs subwoofer
5) Genbrug af mine Bose Cube højtalere samt Bose Subwoofer (4-5 år gamle, men god lyd).
Og helst kun én fjernbetjening til TV og surround.
Generelt ønskes så få enheder som muligt og et rimeligt diskret anlæg. Er derfor også godt klar over at jeg må gå på komprimis ift. det bedste af det bedste.
Er det helt umuligt at genbruge Bose delene i et nyt up-to-date surround system? Lyden i dem synes jeg er fin, men gider ikke alle de kabler på kryds og tværs. Derfor ønsket om at anvende dem i et trådløs setup med Blu-Ray afspiller.
Er ovenstående urealistisk, så kom gerne med et fint alternativ til 4-6.000 kr.