Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle
Jeg har fundet frem til nogle kandidater til mit kommende fjernsyn. Da det ene af dem er et 42" plasma og da jeg ved at man skal passe meget på når man transporterer plasma, blev jeg lidt nervøs for hvordan det vil gå hvis jeg bestilte over nettet.

Wupti har den bedste pris, derfor vil jeg gerne høre om der var nogen som havde bestilt plasma eller LCD derfra som kan sige om de har haft en god oplevelse med transporten?

- takker
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har selv bestilt skærme fra Wupti, og mit indtryk er, at det går fint. De sælger trods alt også en hel del LCD-TV og plasma-Tv, så jeg tror deres procedure for fragten tager højde for dette.
Brugeravatar
Af Weissbier
Det er en rigtig god idé at sikre sig, at ens nye fjernsyn transporteres på forsvarlig vis. Der ikke meget sparet ved at handle på nettet, hvis ens vare bliver smadret undervejs. Jeg har på den hårde måde lært, at store fjernsyn skal udbringes pr. fragtmand på palle. De skal særlig grad ikke bæres rundt i hænderne af Post Danmarks medarbejdere - eller en anden befragter for den sags skyld. Mærk jer mine ord! :(
Af Perfod
mit 42" plasma kom med post danmark , det er en sikker måde at få det på da post danmark har en bil som kun køre med tv'er.

De henter dem på hovedbanegården ved deres pakke central og derefter bliver de kørt direkte derfra til modtageren....
De bliver altid leveret stående som de skal og der er ingen problemer...
fragtmand på palle ja det er en mulighed , men ikke alle butikker sende på denne måde og der er ingen grund til bekymring hvis det er sendt med post DK.

og nu er det jo ikke værre end man lige kan åbne pakke imens postmanden eller fragtmanden står der , og er der skader får man lige postmanden til at kvittere for det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har nu også fået flere Tv leveret med PostDK og der har aldrig været problemer. Jeg må efterhånden være blandt de personer, der har fået allerflest Tv leveret til adressen pga. test-modellerne, og jeg kan berette, at jeg ikke en gang har oplevet problemer.

I mine øjne er der absolut ingen problemer med at handle Tv på nettet. Jeg handler personligt al elektronik, film og spil på nettet.

Jeg har på et tidspunkt modtaget en defekt PC skærm, men det var fordi tumpen havde ladet den stå ude i regnen, så kassen var gennemblødt. Fjolset kunne end ikke snakke dansk, hvilket gjorde det svært at diskutere med manden.