Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kicker49
Nogen der ved hvilke fysiske butikker i Storkøbenhavn der forhandler sl8000? Har besluttet mig for at købe det på nettet, men vil gerne lige se det først. Er handicappet så har ikke mulighed for at gå og browse i butikker selv.

På forhånd tak
Af binlarsen
Prøv Elgiganten, der har jeg lige købt mit sl8000 og er superglad for det.
ja hvad hjælper det at netbutikkerne er billigere når de ikke kan levere.

Jeg bestilte for en uge siden hos Getmore LG sl428000.

Først var afsendelsesdatoen 2. dec så 3,4, og 5 dec. Nu idag er den så oppe på 15. dec !!!
Brugeravatar
Af Fibber35
Du er klar over at Getmore ikke har det bedste ry, en god ide er altid lige at google den netbutik som man gerne vil handle hos. ;)

De har iøvrigt SL8000 i Høje Tåstrup Mega Store (B
john skrev:ja hvad hjælper det at netbutikkerne er billigere når de ikke kan levere.

Jeg bestilte for en uge siden hos Getmore LG sl428000.

Først var afsendelsesdatoen 2. dec så 3,4, og 5 dec. Nu idag er den så oppe på 15. dec !!!
Sådan gør Getmore vist altid. Bestilte engang et Wii-spil (som var MEGET billigt), og da de havde udsat leveringsdatoen hver evig eneste dag 14 dage i træk, afbestilte jeg igen. Hvis du googler dem, vil du finde ud af, at de har et rædselsfuldt rygte.

Jeg ville finde et andet sted at handle, tænk hvis du faltisk fik en skærm, og der så var noget galt med den. så tror jeg du er på den!
Af Marqzen
Dustin har jeg ok erfaring med.

Men det TV de har kun mpeg 2 i dets DVB-C tuner. Det kan være relevant for nogen.
Af Tucker
Jeg ville ringe ned og tjekke om butikken havde det først. Jeg har været i 2 elgiganter der ikke har haft det hjemme....
Af john
Jeg har nu annulleret min bestilling hos Getmore og prøver Redcoon.

De skriver på chatten:"Ja jeg har i går aftes modtaget en email om at der skulle være DVB-C og DVB-T Mpeg 4 tunere i vores SL8000 modeller.".
Af SmartinS
Jeg kan se steder, man kan købe 42", men hvor har de 37"?
Af telum
man skal KUN købe små ting hos getmore og KUN hvis de har dem på lager. Hvis de ændrer leveringsdatoen skal man med det samme annullere ordren. Årsag: de snyder med deres lagerbeholdning (bevidst eller ubevidst er op til den enkelte at vurdere).

De ting de har hjemme og som er billige kan man dog sagtens købe, specielt pga. gratis fragt ved små ting.

@Sharders
proshop er god, men de har ikke den omtalte model