Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fekser
Hej

Jeg havde egentlig brændt mig varm på Panasonic, men så så nogle forrygende reviews på Sony.

Hvilket et ville I foretrække af ovenstående? Vil eventuelle forskelle virkelig være pengene værd, hvis man valgte Sony.

Jeg vil gerne bede om, at der kun svares på mit konkrete spørgsmål. Jeg vil helst ikke have bragt flere alternative fladskærme i spil, som gør forvirringen større. Jeg vil absolut heller ikke investere flere penge i en fladskærm end det Sony'en koster p.t.

På forhånd tak for svarene! :)
Af fekser
Hej Cutter

Tak for dit svar!

Lidt skuffende, at der ikke er flere tilbagemeldinger, men det er nok fordi jeg frabad mig ikke relevante kommentarer... ;-)

Nu så jeg z5500 placeret lige ved siden af z4500, hvilket var lidt uretfærdigt, da det havde et lidt bedre billede - efter min mening. Men jeg tror dog sagtens, at jeg ville kunne "nøjes" med z4500. Og det er slet ikke for at forklejne produktet, da jeg synes rigtigt godt om det, og man kan jo blive ved med at gå op i pris.
Af xcardman
nok fordi du ikke skriver dine behov. Samt lcd og plasma i samme tråd, stort set altid ender med 16 sider tråd og ingen ting

men havde taget en g10 den er billigere og lidt større skærm.
samt den har et bedre billede, efter min vurdering.
Af Marqzen
Jeg er i hvert fald meget glad for mit nye G10. Det har faktisk oversteget mine forventninger.
Af fekser
Xcardman - du har ret. LCD og Plasma tages stort set op i hver eneste tråd... Jeg ønskede også kun en sammenligning af 2 specifikke produkter - derfor skrev jeg ikke noget om behov. O_O

Ok, hvis G10 har bedre billede, så er den jo stadig meget interessant. Især også når den er billigere. ::l Dog kan jeg godt irriteres over de bagudrettede stik, som er på begge mine nævnte modeller.