Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jokke-08
Hej Flatpanels folkens.
Jeg har nu været på jagt i godt en månenede efter det tætteste på perfekte tv til min Xbox360. Jeg vil gerne have en forbløffende oplevelse med billedet vær gang jeg får et nyt spil hjem.

Jeg kommer kun til at spille på det men kunne være lækkert hvis det havde digitalt stik.
Plasma eller LCD - er mig lige meget for jeg gav op da jeg ville finde ud af hvad er bedst :)
det må gerne være billig i forbrug (tænker på hvor meget strøm den skal bruge osv).
må godt være et lækkert designe men det skal kun være en bonus da det kommer sidst på listen ;)

nogen der har tid / overskud til at give mig nogle forslag så takkere jeg :)
Af jokke-08
Nightcover skrev:Maks pris?
Størrelse?
-Jeg tænker 40 ca, da min maks længde fra tvet kan være 1,8 meter begrund af et lille værelse og maks pris ca 8k plus minus men hellere betale 500-700kr oven i hvis det giver en størrer bonus :)

En mindre ting som jeg glemte før var at tv'et skal kunne hænges op på væggen men det kan alle fladskarme vel nu om dage.
Nightcover skrev:Du kunne jo starte med at klikke på det larmende banner, som fører dig her hen:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... &id=116984 4738
-Tak for linket, skulle have tjekket det før jeg postede... sorry :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var ment med et glimt i øjet, men der skulle nok have været suppleret med en smiley ;) af og til kan man ikke se skoven for bare træer...