DavidR skrev:I know, men ku jo være nogle havde været hurtige:)
Men tager nok ud i en butik og tjekker om det er nice..
Jeg havde 42pfl8404h i en uge og synes det var et rigtigt godt tv. Jeg afleverede det tilbage (med fuld returret), da jeg nok køber storebroren 42pfl9664H, hvis prisforskellen ikke bliver alt for høj, ellers køber jeg 8404 igen, der allerede er 1000kr billigere
Landskampen i HD var en super oplevelse, knipskarpe flydende billeder med motion flow og 100hz sat til (normalt ser jeg tv/film uden disse sat til).
Sort niveau er ok/acceptabel og farverne står rigtig godt, der skal dog justeres lidt ned for farver og kontrast, da Philips standard indstillinger er meget "kraftige" (Wauw effekt).
Der er ikke meget genskær i panelet, hvilket er vigtigt for mig, da mit tv vender ud mod 7 meter gulv til loft vinduer.
Lyden er som de fleste fladskærme lidt tynd. 9664 har indbyggede subwoofers, så jeg håber det kan give lidt mere dybde i forhold til 8404.
DVB-C fungerer rigtig godt (jeg har YouSee), man kan sortere kanaler og lave favoritlister som forventet, yderligere skifter den relativt hurtigt.
DLNA delen er også god, det er let at forbinde til laptoppen og billeder "loader" hurtigt. Fik ikke rigtig testet musik og video delen, ud over de videoklip som er taget med mit kamera.
Tekst-TV er fin, alt ligger i hukommelsen er der er naturligvis mulighed for splitscreen, og manuel underside skift. Jeg kørte via YouSee's HD boks før, og der er TTV primitiv.
God remote, logisk opbygning og en knap hvor man kan tilgå hele manualen på skærmen.
NetTv. Youtube kører 100% og man bruger god gammeldags sms indtastning (uden T9), via de numeriske tastater, når man skal søge på klip. Der er faktisk også en browser så man kan surfe nettet. Browseren er dog begrænset (det er vist en CE-html version), så sider med for meget flash og dropdown menuen fungerer ikke helt. Men hvis man lige vil tjekke overskrifter på politiken.dk, dr.dk eller lignende så er det ok.
Alt i alt et tv jeg sagtens kan anbefale.
mvh Thomas