01 mar 2009, 18:12
Jeg havde den kedelige oplevelse at jeg var nød til at returnere et Panasonic PX80 fordi jeg syntes at det larmede for meget. Kan ellers varmt anbefale PX80, hvis man ikke bliver generet af lyden. Efter denne oplevelse er mit første krav til mit kommende TV at jeg ikke bliver generet af eventuel støj fra det.
Nu har jeg kastet blikket på Sony's 46" Z4500. Var ude og se og høre på det idag. Jeg syntes billedkvaliteten var god. Jeg lyttede med øret helt nede på bagpanelet og kunne kun høre en svag summen som for mig ikke var hørbar længere når jeg stod op ved siden af TV'et.
Har i nogen erfaringer med støj fra dette TV?
Sidder der en blæser i den som måske giver en ubehagelig overraskelse ved at larme hvis TV'et bliver for varmt.
Har i eller nogler generelle gode / dårlige erfaringer med Z4500?
Tak for et godt forum
Nu har jeg kastet blikket på Sony's 46" Z4500. Var ude og se og høre på det idag. Jeg syntes billedkvaliteten var god. Jeg lyttede med øret helt nede på bagpanelet og kunne kun høre en svag summen som for mig ikke var hørbar længere når jeg stod op ved siden af TV'et.
Har i nogen erfaringer med støj fra dette TV?
Sidder der en blæser i den som måske giver en ubehagelig overraskelse ved at larme hvis TV'et bliver for varmt.
Har i eller nogler generelle gode / dårlige erfaringer med Z4500?
Tak for et godt forum