Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af T27667
Peter Folkmann skrev:Tak for din klare og saglige rådgivning!
Jeg må nok hellere lade være at prøve!
Nå, der er tilsyneladende en her, der har fået det til at virke på en 2011-model. Så det er da muligt, det også kan lade sig gøre på 2010'er..
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=25755
Rasmus Larsen skrev:En lille metode til at få Hbb-tv på et dansk Samsung Smart TV, som vi er blevet gjort opmærksomme på nu hvor Samsung ikke selv vil åbne det. Det er nemt og kræver ikke, at man går ind igennem servicemenuer eller noget.

Gør følgende:
1. Åbn Smart Hub og ændr land til Tjekkiet. Det gøres således: tryk følgende på fjernbetjeningen ”spol frem”, 2, 8, 9, ”spol tilbage”. Nu kommer en liste over lande frem. Smart Hub resettes herefter.

2. Følg guiden her for at hente HbbTV-app’en: http://translate.google.com/translate?s ... 2Fhbbtv%2F

3. Nu kan du ændre landet tilbage til dansk i Smart Hub vha. metoden i punkt 1.

Hbb-tv virker nu på dit danske Smart TV. Kan du få det til at virke? Giv gerne en melding herunder.
KvikNyborg skrev:
Rasmus Larsen skrev:En lille metode til at få Hbb-tv på et dansk Samsung Smart TV, som vi er blevet gjort opmærksomme på nu hvor Samsung ikke selv vil åbne det. Det er nemt og kræver ikke, at man går ind igennem servicemenuer eller noget.

Gør følgende:
1. Åbn Smart Hub og ændr land til Tjekkiet. Det gøres således: tryk følgende på fjernbetjeningen ”spol frem”, 2, 8, 9, ”spol tilbage”. Nu kommer en liste over lande frem. Smart Hub resettes herefter.

2. Følg guiden her for at hente HbbTV-app’en: http://translate.google.com/translate?s ... 2Fhbbtv%2F

3. Nu kan du ændre landet tilbage til dansk i Smart Hub vha. metoden i punkt 1.

Hbb-tv virker nu på dit danske Smart TV. Kan du få det til at virke? Giv gerne en melding herunder.
Denne metode virker ikke til 2011-modeller.
Af sonicjensen
Jeg har et UE46F8005STXXE Og har ændret sproget til dansk, men kan ikke finde appén. er der virkelig ingen måde at få dr på en eller anden måde?
Af Kaare
sonicjensen skrev:Jeg har et UE46F8005STXXE Og har ændret sproget til dansk, men kan ikke finde appén. er der virkelig ingen måde at få dr på en eller anden måde?

Jo, det er der, hvis du har tålmodighed på at vente til medio august, idet Samsung oplyser, at alle deres "F" modeller vil blive forsynet med app til HBBTV
mikkelsdk skrev:Efter at have opdateret firmwaren i dag på tv'et fungerer Hbb-tv (og dermed DR TV) ikke mere :'( Har en 2012 model (UE55ES8005). Nogen som også er udsat for dette?
Virker heller ikke længere her. Tror også Samsung har meldt ud, at det efter opdateringen kun vil virke på 2013- og 2014-modeller.
Ja surt har os haft det på mit 2012 model es8005, men jeg har da stadig
mit, DR Nu Player og Dr Bonanza Player APPs endnu
Men nu er jeg i triviel om jeg skal sætte mit nye Evolution Kit 2013 til mit 2012 Model, så mister jeg vel de to APPs Dr nu player og Bonanza player er der nogen der kan fortælle om jeg mister mere ved at sætte mit Evo Kit på
T27667 skrev:
mikkelsdk skrev:Efter at have opdateret firmwaren i dag på tv'et fungerer Hbb-tv (og dermed DR TV) ikke mere :'( Har en 2012 model (UE55ES8005). Nogen som også er udsat for dette?
Virker heller ikke længere her. Tror også Samsung har meldt ud, at det efter opdateringen kun vil virke på 2013- og 2014-modeller.
Var for hurtig på aftrækkeren for det virker nu igen på mit ES8005. I går var min SMART HUB nede og det har HBB-TV åbenbart også været. Nu virker begge dele igen. Ved så ik, om det er fordi mit TV endnu ikke har hentet den nye opdatering - det burde det gøre automatisk, ikke? Jeg kan se i MENU -> Support -> Softwareopdatering at min aktuelle version er 002011, og det er vel næppe den nye??
Os en måde at vise det på prøv det her.........

Virker på 2012 es8005

Installeres på følgende måde:

1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Så spiller det - super app

Så får du Bonanza og Dr Nu som apps

Bonanza er super den kan åbenbart kun virke på Samsung 2012
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9