Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akame
Jeg fik fat i en PS5 d. 19/11 og fik at vide at den ville blive leveret i går d. 3/12 af deres kundeservice. I går sagde de, at de var ved at pakke den og sende den afsted. Jeg har nu lige været i kontakt med Elgiganten via telefon, hvor at han sagde at jeg ville modtage pakken i dag, i morgen eller senest mandag. Det var ikke muligt at ændre levering fra hjemmelevering til pakkeshop, fordi at de allerede havde oprettet pakken i deres system, så det er bare om at krydse fingre og vente tålmodigt.
Af Appz
Akame skrev: 04 dec 2020, 12:18 Jeg fik fat i en PS5 d. 19/11 og fik at vide at den ville blive leveret i går d. 3/12 af deres kundeservice. I går sagde de, at de var ved at pakke den og sende den afsted. Jeg har nu lige været i kontakt med Elgiganten via telefon, hvor at han sagde at jeg ville modtage pakken i dag, i morgen eller senest mandag. Det var ikke muligt at ændre levering fra hjemmelevering til pakkeshop, fordi at de allerede havde oprettet pakken i deres system, så det er bare om at krydse fingre og vente tålmodigt.
Sagde de noget om mulighed for hjemmelervering om lørdagen ?
Af Appz
Kan tilføje at bring selv siger at de ikke laver hjemme levering om lørdagen og de sagde at de intet havde hørt om en speciel aftale med Elgiganten vedrørende hjemme levering lørdag.
Brugeravatar
Af bendix
Akame skrev: 04 dec 2020, 12:18 Jeg fik fat i en PS5 d. 19/11 og fik at vide at den ville blive leveret i går d. 3/12 af deres kundeservice. I går sagde de, at de var ved at pakke den og sende den afsted. Jeg har nu lige været i kontakt med Elgiganten via telefon, hvor at han sagde at jeg ville modtage pakken i dag, i morgen eller senest mandag. Det var ikke muligt at ændre levering fra hjemmelevering til pakkeshop, fordi at de allerede havde oprettet pakken i deres system, så det er bare om at krydse fingre og vente tålmodigt.
Det tror jeg ikke på det Elgiganten siger til dig, bring har sendt mig 2 notifikationer idag om jeg ønsket at lave modtagerflex eller ændre til pakkeshop.

Har du ikke modtaget en mail fra Bring? Så kan du lave din modtagelse om der :)
Af Appz
Jeg har desværre endnu ikke modtaget noget fra bring nej..

Og har lige haft en interessant samtale med Elgiganten - hvor den nye medarbejder nu sagde efter 10 min på hold at han måtte indrømme at de ingen aftale har med bring om hjemme levering lørdag.

Det eneste jeg kan gøre er at vente på noget info fra bring.
Af sokken
Jeg har bestilt d 19 nov hos elgiganten og min ligger i PakkeShop nu.
I min ordre har der stået at den bliver afsendt d 3 dec så det har passet ved mig
Brugeravatar
Af elcom
disc eller digital version?
Brugeravatar
Af elcom
Har stadig ikke hørt nyt fra Elgiganten om min digital version som blev bestilt d. 18.09.2020.
De nævnte da de meldte om forsinkelsen at de forventede starten af December. Har skrevet og rykket, men intet hørt.
Af bangarang
elcom skrev: 04 dec 2020, 13:27 Har stadig ikke hørt nyt fra Elgiganten om min digital version som blev bestilt d. 18.09.2020.
De nævnte da de meldte om forsinkelsen at de forventede starten af December. Har skrevet og rykket, men intet hørt.
Du kan evt.- prøve at skrive til
[email protected] -- der har jeg i hvert fald haft god held med at få hurtigt svar fra. Dermed ikke sagt at det bliver et fyldestgørende svar...
Af Akame
Appz skrev: 04 dec 2020, 12:19
Sagde de noget om mulighed for hjemmelervering om lørdagen ?
Det sagde de intet om. Jeg spurgte om jeg skulle lave det om fra hjemmelevering til pakkeshop, men så sagde han bare at det var for sent fordi at de havde oprettet pakken i systemet.
Af Akame
bendix skrev: 04 dec 2020, 12:39
Det tror jeg ikke på det Elgiganten siger til dig, bring har sendt mig 2 notifikationer idag om jeg ønsket at lave modtagerflex eller ændre til pakkeshop.

Har du ikke modtaget en mail fra Bring? Så kan du lave din modtagelse om der :)
Har intet modtaget overhovedet, det var derfor jeg ringede til dem. Bliver vildt nervøs over det når jeg kan se at flere af jer har modtaget leveringsinformation.
Af Akame
elcom skrev: 04 dec 2020, 12:58
disc eller digital version?
Det er disc version
Af Appz
Nå det lader til at jeg ikke når at modtage min ps5 inden søndag, hvor jeg skal udrejse i lidt over en måned.. takker være Elgiganten gentagne løjne.
Havde de blot ikke rådet mig til at ændre fra pakkeshop til hjemmelervering i første omgang med lovet levering den 2/12...
Er godt nok træt af den "kundeservice" jeg har modtaget.

Men til jer andre så skulle de sidste ps5'er hos Elgiganten fra den 19/11 gerne snart være klar til afsendelse og de regner med at alle er leveret senest mandag 7/12.
  • 1
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 236