Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Stein skrev:Så er der svar fra Sony ang 5 ghz wifi problemer :

Hej Stein.

Du skal heller ikke sætte tv´et op til 5 Ghz netværket, det er ikke lavet til at køre i det netværk, så du skal holde dig i 2,4.

Med venlig hilsen,

Jesper
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.dk/support/da
Ha ha ha fedt svar...

Ikke det er nogen hjælp, men har ingen problemer med mit på 5 ghz.
Stein skrev:Så er der svar fra Sony ang 5 ghz wifi problemer :

Hej Stein.

Du skal heller ikke sætte tv´et op til 5 Ghz netværket, det er ikke lavet til at køre i det netværk, så du skal holde dig i 2,4.

Med venlig hilsen,

Jesper
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.dk/support/da

Haha. Jeg kører netop på 5Ghz og har ingen problemer! Og tv'et understøtter det jo netop, ellers havde den slet ikke fundet 5 Ghz nettet!
Hej. Har også købt omtalte 65X8505C til 12000 kr, jeg har et problem med at få det til at optage, da jeg ikke kan finde "opsætning af optagelsesenhed" noget sted inde i indstillinger <B . Er der en venlig sjæl der ved hvor man finder det ?. Tvet siger det er opdateret.
Ser danmark maskot på dr3
Folk er meget grønne i huden/hvide områder pga genskin fra det grønne gulv.
Det er noget jeg tit oplever at huden tager farve fra omgivelserne.
Hvilken Setting skal justeres for at slippe for dette?
Swingking skrev:Du skal først ind på Sonys hjemmeside og download den nye firmware version 3.317 og så pakke den ud på en usb stik og sæt den så i tvet så opdatere tvet selv den nye firmware .
Tak Swingking :) , Det må jeg se om jeg kan finde ud af ::l
Jeg følte selv denne guide til at få opdateret tvet.... ved ikke om dette er nødvendigt. Men jeg ville bare være sikker på at den gamle software blev slettet helt...

Stein skrev:Så fik jeg en mail ang opdatering , har beklaget mig til Sony ang deres ringe service og deres manglende forståelse for vores frustrationer .
De skriver ang opdatering , og det har jeg aldrig hørt om før :

Ang opdateringen så vil jeg bede dig følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: PKG3.317 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.

Du må meget gerne besvare denne mail når denne opdatering er klaret, hvordan resultatet var.

Du ønskes en god dag.
Swingking skrev:Jeg følte selv denne guide til at få opdateret tvet.... ved ikke om dette er nødvendigt. Men jeg ville bare være sikker på at den gamle software blev slettet helt...

Stein skrev:Så fik jeg en mail ang opdatering , har beklaget mig til Sony ang deres ringe service og deres manglende forståelse for vores frustrationer .
De skriver ang opdatering , og det har jeg aldrig hørt om før :

Ang opdateringen så vil jeg bede dig følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: PKG3.317 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.

Du må meget gerne besvare denne mail når denne opdatering er klaret, hvordan resultatet var.

Du ønskes en god dag.
Tak, også for denne vejledning :) , Sony har gjort det lidt besværligt at få nyt tv. ;;)
Ja det tror jeg også det gør.. men mon ikke den snart kommer , da de helt nye modeller jo ikke understøtter optage funktionen i nu... jeg håber at det komme på samme tid til både 2015 og 2016 modellerne. ..
Jeg synes ikke der i testen er beskrevet så meget om indstillingen filmtilstand. Den er sat til mellem, men hænger den sammen med motionflow eller har de ikke noget med hinanden at gøre?
I testen anbefales motionflow til tydelig. Det bliver for mørkt til min smag, så vil derfor benytte en anden indstilling.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 102