Log ind med sociale netværk

19 maj 2008, 07:37

Hej Alle,
Jeg kan se at der er rigtig mange som har købt overnævnte skærm.
Jeg ville høre om der er en som har mulighed for at poste nogle billeder af den? (Der er to i denne tråd, men de viser ikke designet). Jeg (læses som min "gf") vil gerne have en som har et pænt design og som passer ind i kontoret.
Jeg kunne samtidig godt tænke mig at vide hvor "dyb" skærmen er. F.eks. i enten centimeter eller ved et billed med en tændstikæske eller lign.
Skærmen vil primært blive brugt til skrivning samt spil.
Ellers har jeg tænkt på at bestille denne skærm eller en "ASUS Model: VW222U" som har fået gode anmeldelser og kun koster 1800 kroner. (lidt mindre, men ikke det bedste design og 22').
Eller denne Asus, som jeg synes er rigtig flot:
Samsung SyncMaster 226CW (Sort) : til 2.200 kroner (stadig 22')
På forhånd tak

Mvh,
Dala

Jeg kan se at der er rigtig mange som har købt overnævnte skærm.
Jeg ville høre om der er en som har mulighed for at poste nogle billeder af den? (Der er to i denne tråd, men de viser ikke designet). Jeg (læses som min "gf") vil gerne have en som har et pænt design og som passer ind i kontoret.
Jeg kunne samtidig godt tænke mig at vide hvor "dyb" skærmen er. F.eks. i enten centimeter eller ved et billed med en tændstikæske eller lign.
Skærmen vil primært blive brugt til skrivning samt spil.
Ellers har jeg tænkt på at bestille denne skærm eller en "ASUS Model: VW222U" som har fået gode anmeldelser og kun koster 1800 kroner. (lidt mindre, men ikke det bedste design og 22').
Eller denne Asus, som jeg synes er rigtig flot:
Samsung SyncMaster 226CW (Sort) : til 2.200 kroner (stadig 22')
På forhånd tak
Mvh,
Dala
						 Senest rettet af dala 20 maj 2008, 08:17, rettet i alt 1 gang.

19 maj 2008, 16:44

W222U er også et fint valg, men 226CW har fået en del klø i diverse anmeldelser, så den bør du holde dig fra. Hvis du vil have andre alternativer, så har vi en liste med anbefalinger, som du kan finde i menuen på forsiden (under "PC skærme").

19 maj 2008, 21:27

Ja det er vw modellen jeg mener og det er et tn panel. Den er rost på en række sites efterhånden.

20 maj 2008, 00:02

Ja på et eller andet tidspunkt lærer jeg nok at bruge sådan et forum fuldt ud  

Det er jo lige så tydligt en knap til at indsætte et billede - hvad er nu det - så skal der indsættes et link til billedet - gad vist om jeg kan finde ud af det. Jeg prøver:
[img]http://picasaweb.google.dk/kleves/MinSk ... 6158648226[/img]
Mon det bliver vist - ikke på prøven - hmm
Nå - det blev så ikke vist - men hvis en vil være venlig og gå ind på adressen og tjekke billedet, så vil jeg være en glad mand
Og hvis der så er endnu en venlig mand som kan fortælle mig hvordan hulen jeg så får billeder herind - så vil jeg blive endnu mere glad

[img]http://picasaweb.google.dk/kleves/MinSk ... 6158648226[/img]
Mon det bliver vist - ikke på prøven - hmm
Nå - det blev så ikke vist - men hvis en vil være venlig og gå ind på adressen og tjekke billedet, så vil jeg være en glad mand
Og hvis der så er endnu en venlig mand som kan fortælle mig hvordan hulen jeg så får billeder herind - så vil jeg blive endnu mere glad
									  20 maj 2008, 09:09

Visse servere tillader ikke 3. parts linking, så du kan sandsynligvis ikke linke til billeder på picasa på den måde.

21 maj 2008, 03:03

Jeg har denne skærm og vil på det kraftigste fraråde dig at købe alternative TN skærme. Jeg har haft min i lidt over 2 uger og den er simpelthen bare en drøm at arbejde med. Designet fejler ingenting... Min kæreste synes den er flot... Så for satan bliver det ikke bedre... Den er ikke dybere end andre 24" og kanten rundt om selve skærmen er smallere end mange andre skærme jeg har set. Apropos fodens stabilitet, som er blevet påpeget som et svagt punkt, kan jeg absolut ikke nikke genkendende til. Jeg synes den er yderst stabil, det er jo ikke sådan at jeg sidder og slår hovedet ned i bordet bare for at se om jeg kan få den til at ryste  

Er du indforstået med en leveringstid på 1-2 uger samt en evt risiko for at skulle tilbagesende skærmen for at få en med VA panel så er det bare at bestille den.
Jeg fik min inden for 8 dage og det var med VA og det hele.

Er du indforstået med en leveringstid på 1-2 uger samt en evt risiko for at skulle tilbagesende skærmen for at få en med VA panel så er det bare at bestille den.
Jeg fik min inden for 8 dage og det var med VA og det hele.
									  23 maj 2008, 18:22

Jeg har lige bestilt en af disse selv, og jeg kan da lige informere om, at der er et "today only" tilbud på skærmen, som lyder på £176 excl. vat osv. Jeg har smidt £233.81 inkl. skat og forsendelse, hvilket svarer til 2195,71 kr. Det må siges at være acceptabelt.

23 maj 2008, 21:26

Ja, så fik jeg også bestilt en. Puggie jeg håber fan*me du har ret 
 Har virkelig haft min tvivl om denne skærm... Men okay kan man få en fed 24" til 2200 kr. så er det jo fantastisk.
Og så skal man selv vælge sin modtagelses-dato, (øh jeg tror jeg tager først mulige, hvad ellers?) allerede på fredag d. 30. maj.
Men er der stadig en risiko for at få en TN-skærm?

Og så skal man selv vælge sin modtagelses-dato, (øh jeg tror jeg tager først mulige, hvad ellers?) allerede på fredag d. 30. maj.
									  28 maj 2008, 00:44

Jeg må sige at alt gik bare smidigt lige med undtagelse af kurerens (GLS) levering. Det er meningen de skal smide en seddel ind af brevsprækken hvis man ikke er hjemme... Det gør de ikke så der gik flere dage inden jeg fik den på trods af at den var i landet. Jeg kontaktede først OCUK og fik så at vide at jeg skulle ringe til GLS, det gjorde jeg så. Damen sagde at de havde været ude med den 2 gange allerede... Men hvorfor der ikke var lagt en note om det vidste hun ikke... Så hvis du ikke har din den 30/5 så giv dem et kald.
Apropos skærmen så er jeg blevet endnu mere begejstret for den siden det sidste indlæg jeg skrev
 . Jeg sidder og skriver større opgave nu i forbindelse med mit speciale og den er simpelthen super at arbejde med. Man kan uden problemer have fx et pdf-dokument åbent samt en word-side, side-om-side. 1920X1200 gør bare underværker. Og man behøver ikke at holde hovedet i den samme position konstant, farverne ændrer sig ikke!
Bedre bliver det bare ikke til de penge.
Den eneste problem ved produktet er manglen på USB samt højtalerens kvalitet (tror nok der kun sidder een). Desuden kan der være en kort tilvænningsperiode hvis man kommer fra en mindre skærm. 24" føles meget stort i starten, næsten for stort. Har dog vænnet mig fint til det nu

zemo skrev:Ja, så fik jeg også bestilt en. Puggie jeg håber fan*me du har retDer skulle efter sigende ikke være risiko for at få en med TN-panel (ifølge tråden inde på OCUK...), men man skal aldrig sige aldrig. Jeg havde selv min tvivl vedr skærmen. Bor rimelig tæt på compumail og kunne have hentet en Samsung 24" TN for 2600.- Men efter en 10-dages overvejelser så bestilte jeg sgu skærmen hos OCUK, jeg laver noget Photoshop arbejde indimellem og ville derfor gerne have et bedre panel.Har virkelig haft min tvivl om denne skærm... Men okay kan man få en fed 24" til 2200 kr. så er det jo fantastisk.
Jeg må sige at alt gik bare smidigt lige med undtagelse af kurerens (GLS) levering. Det er meningen de skal smide en seddel ind af brevsprækken hvis man ikke er hjemme... Det gør de ikke så der gik flere dage inden jeg fik den på trods af at den var i landet. Jeg kontaktede først OCUK og fik så at vide at jeg skulle ringe til GLS, det gjorde jeg så. Damen sagde at de havde været ude med den 2 gange allerede... Men hvorfor der ikke var lagt en note om det vidste hun ikke... Så hvis du ikke har din den 30/5 så giv dem et kald.
Apropos skærmen så er jeg blevet endnu mere begejstret for den siden det sidste indlæg jeg skrev
Bedre bliver det bare ikke til de penge.
Den eneste problem ved produktet er manglen på USB samt højtalerens kvalitet (tror nok der kun sidder een). Desuden kan der være en kort tilvænningsperiode hvis man kommer fra en mindre skærm. 24" føles meget stort i starten, næsten for stort. Har dog vænnet mig fint til det nu
									  29 maj 2008, 23:00

Mfede skrev:Hvordan er skærmen i FPS-spil? Er der tydelige problemer eller kan man godt leve med det? Spiller lidt en gang i mellem, men kan godt leve med lidt slør.Jeg er ikke den store gamer, men tager da 1-2 timers Quake 2 ugentligt (bliver aldrig træt af det spil). Jeg oplever ikke nogen problemer der overhovedet. Den skalerer også meget fint til lavere opløsninger.
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto