Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det gør jeg, det sker stadig ind i mellem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi er nu også overgået til en ny server. Jeg håber, at det kan bidrage til at gøre forummet, og siden i almindelighed, hurtigere.

PS: Vi er desværre ikke kommet i mål med en løsning på tak-knappen endnu. Vi har ikke glemt det, men det er lidt mere avanceret end som så, og udviklerne svarer ikke, så vi må i gang med selv at rode i koden.
Af JornH
For mig tager det lidt tid at reloade ude på siden…

Jeg kommer til sidste besked både logget på og uden…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er også stadig problemer med at log in glemmes.
Af JornH
Radiomanden, mener du at du skal skrive passordet hver gang?

Jeg har ingen ide om mit passord, der er lang, men det går automatisk med at logge ind…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er jo flere måder at logge ind på, der er Discus, Google og X. Dem bruger jeg ikke. Der logges ind med Bruger og adgangskode, den glemmes ikke, men log in glemmes. men ikke hele tiden.
Af JornH
Jeg ser kun Discus, hvis man ville skrive en kommentar til noget skrevet ude på hoved siden… jeg bruger kun iPads, men denne her nu er en enden pad en jeg normalt bruger, var det lidt forskelligt ved Login, efter 15-20 minutter må jeg Logge ind igen…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Kan fint være logget ind flere dage, men hvorfor det så lige glemmes vides ikke. Der er ikke grundet slettede Cookies for så skal der logges ind.
Af JornH
Side og Forum går hurtigt nu med denne iPad, jeg må scrolle ned for at se sidste indlæg…nu.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7