01 okt 2013, 17:17
Jeg synes jeg har kigget alle steder, for at finde et sted så det kan gøres nemmere.
Er det virkelig ikke muligt at benytte den knap på fjernbetjeningen der hedder guide i stedet?
nasmar skrev:I princippet er jeg ligeglad hvilken det er, bare jeg har en TV guide der virker.Okay jeg fandt nu guiden, men kun på touch-fjernbetjeningen og så skal jeg trykke på "More" og så vælge "Guide(STB)"
Det er både den fra Waoo boksen og den via Smart hub der skulle hedde "Tv nu" (den findes slet ikke derinde)
Når jeg trykker på knappen der hedder "guide" på fjernbetjeningerne, sker der intet. Jeg går udfra det er den fra waoo der burde poppe op her?
Når jeg sætter mit postnummer ind, finder den ikke Waoo. Men tager jeg knappen ved siden af, finder jeg waoo på listen.
Jeg mener at have læst, at den guide man kan få under Smart hub kommer an på ens tv leverandør, men den fra waoo-boksen burde vel virke under alle omstændigheder.
Det skal siges at alt andet virker fra waoo-boksen.
Jeg håber det giver mening.
Jeg synes jeg har kigget alle steder, for at finde et sted så det kan gøres nemmere.
Er det virkelig ikke muligt at benytte den knap på fjernbetjeningen der hedder guide i stedet?