Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malke
Tjald skrev:Så har jeg også lagt en ordre ind :-)

Er der et overblik over antallet af bestillinger?

Der er kun lige status af hvad folk skriver her pt :) men copper får vidst en statusmelding fra fladskærmsshoppen i løbet af i morgen - så vidt jeg har forstået :)
Af copper
Så har jeg også lagt ordre ind på tvét, glæder mig som et lille barn til det kommer. Jeg har bestilt med det uoriginale beslag.

Jeg får status i morgen på, hvor mange der er bestilt, således vi forhåbentligt kan få vore nye fjernsyn hurtigt.

Har alle interesserede bestilt ????
Senest rettet af copper 30 maj 2010, 20:56, rettet i alt 2 gange.
Af SkyBenji
Tænker stadig over det.. Meeenn, ender nok med jeg hopper på..

Vi får vel lige en melding inden den lukkes for flere køb.. :-)

Men tyder på stor interesse fra folk herinde...
Af copper
SkyBenji- Du skal da have den, den er så fed. Kig evt. forbi hifiklubben og se den live in action...
Af Assi
Jeg skal lige høre angående originale ultraslim beslaget. Er vi 100% sikre på at det kan tage et 46 tommer tv?
Af copper
Assi- Der står på deres hjemmeside, at vægbeslaget kan bruges til LED i størrelsen fra 40-55 tommer, så der skulle ikke være nogle problemer.
Af Assi
Så har jeg også bestilt inkl samsung original beslag
Jeg kunne også være interesseret i C6005. Men jeg skal liiige have til i morgen (tirsdag) inden endelig beslutning træffes.

Hvorfor står der i øvrigt, at modellen har 3D, når der i de detaljerede specs på Samsungs hjemmeside står, at den IKKE har 3D?
tvnoobie skrev:Jeg kunne også være interesseret i C6005. Men jeg skal liiige have til i morgen (tirsdag) inden endelig beslutning træffes.

Hvorfor står der i øvrigt, at modellen har 3D, når der i de detaljerede specs på Samsungs hjemmeside står, at den IKKE har 3D?
Hvor står der at den har 3D? - uanset hvad, så har C6005'eren ikke 3D, for en god ordens skyld ;)
Af SkyBenji
SÅ har jeg hermed også lagt en ordre ind...

Så kommer den lille dreng op i en som sidder og venter på juleaften og skærmen skal komme... :-)

O_O
Af malke
Fedt :).. Jeg er spændt på at hører fra copper omkring en status fra fladskærmsshoppen..:).. Jeg glæder mig også som et lille barn hehe..
Af copper
Update

Så er vi oppe på 13 bestillinger, og fladskærmsshoppen har nu bestilt 20. stk hjem.... :-)

Dvs. når vi når op på 20 bestillinger lukkes samkøbet indtil videre. Kan evt. forlænges hvis der er grundlag for ydergere interesse.

Skriver så snart jeg får meddelse omkring leveringstid.

Mvh Kasper..
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17