21 okt 2016, 12:26
POWER havde også sat prisen op til 26.999 i løbet af ugen, men den er nede på 23.333 igen kan jeg se. Måske som modsvar til Elgiganten.
Turbo skrev:Burn-in er en skrøne og har altid været det ved almindelig TV kikkeri.Jeg kan ikke helt lure om du mener det er en skrøne på OLED eller også plasma. På OLED lader der kun til at være lidt retentionproblemer.
Ser man den samme kanal altid, så vil kanal logoet brand sig fast på et tidspunkt.
Når en BD/UBD er færdig, går den tilbage til start menuen - den menu har stået på min OLED skærm i 2-3-4 timer fordi jeg var faldet i søvn, der er intet burn-in.
Min gamle PZ80 Plasma har stået med samme billede i mere end 4 timer, det var faktisk siden her (et forum indlæg), det kom der heller ikke noget burn-in af.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.