Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
Rasmus Larsen skrev:Vi afventer svar på mail til Power. Umiddelbart ligner det jo køtilbud i butikken, men man har da lov at håbe :)
Jeg tør godt at skrive nu, det kommer ikke til at ske - det er jo åbnings tilbud i en ny forretning ;)
Af Turbo
Ja, det er rigtigt den har jeg også set op til flere gange, bare gå til dem Rasmus, hehe ;)
Men jeg vil stadig se det før jeg tror på det, hehe.
Af KBW
Sådan fik jeg min pris på 65 b6, skrev på deres FB side at man ikke bare kunne sætte pris op når man kørte % på alt. Så satte de prisen ned igen. Derefter fik jeg penge tilbage da der kom yderligere rabat inden i min 14 dages prøvetid. Gå ind og beklag Jer på Powers FB-side!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Turbo skrev:Ja, det er rigtigt den har jeg også set op til flere gange, bare gå til dem Rasmus, hehe ;)
Men jeg vil stadig se det før jeg tror på det, hehe.
Nåh, du fik ret :)

Power skrev til mig, at det kun gjaldt butikken som en del af åbningen. De tilføjede at "vi øgede antallene flere gange da det var en populær vare."

Vi hører efterhånden dette fra de fleste butikskæder. Når de sætter prisen ned på OLED, så tiltrækker det kunder i massevis.
Af Martin Sjøstrand
Ååååh hvor ville jeg dog gerne slå til, men jeg går og venter og venter på at der kommer et knaldtilbud i samme stil, på 65" E6, da jeg simpelthen så gerne vil have 3D med, især fordi det skulle være så godt på den, så det begynder at give mening. Men jeg synes det hele tiden er B6 der kommer tilbud på, så det virker fuldstændig sindsygt at skulle give de der 15.000-20.000 mere for E-modellen.

Har de slet ingen ønske om at få den model over disken? :((

Jeg læste på et tidspunkt, på recordere mener jeg det var, at der var rygter om netop E-modellen og Black Friday tilbud, men det er jo ikke til at vide hvad det kommer til at bestå af :s
Af lennon
KristofferA skrev:Avforums UK har anmeldt LG B6 OLED.

Det er ikke kun ros til denne skærm. Den har bla. Mikro stutter på HDR UH BD. :(

https://www.avforums.com/review/lg-b6-o ... view.13023
Hvis man læser bruger kommentarerne, så fremgår det, at mikro stutter problemet er løst i en senere firmware opdatering, - og at det tilsyneladende oprindeligt kun var problematisk mht HDR BD afspilning ( - feks ikke fra Netflix streaming)
Fornemmer, at dette TV stadig med afstand er markedets bedste overall billed formidler ( - uden at være perfekt) . .
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
lennon skrev:
KristofferA skrev:Avforums UK har anmeldt LG B6 OLED.

Det er ikke kun ros til denne skærm. Den har bla. Mikro stutter på HDR UH BD. :(

https://www.avforums.com/review/lg-b6-o ... view.13023
Hvis man læser bruger kommentarerne, så fremgår det, at mikro stutter problemet er løst i en senere firmware opdatering, - og at det tilsyneladende oprindeligt kun var problematisk mht HDR BD afspilning ( - feks ikke fra Netflix streaming)
Fornemmer, at dette TV stadig med afstand er markedets bedste overall billed formidler ( - uden at være perfekt) . .
LG skulle have løst både micro-stutter og upræcision i tracking af farver i HDR10 (Dolby Vision trackede korrekt fra start) i senere firmwares, forlyder det. Jeg har dog ikke selv haft lejlighed til at undersøge det.
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 203