Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scoring
Det så jeg godt igår, men nu er det allerede sat op til 30k igen hos Power.

Pt. er det kun Elgiganten der har det til 25k - så måske man skal være hurtig hvis man vil have det til den pris.
Af JesperAndersen
- i sommeren blev B-serien pludselig solgt med ganske betragtelige rabatter, er sikker på at E-serien snart står for skud, så slå koldt vand i blodet...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lidt ros at sole sig i for nuværende og kommende ejere af LG's OLED-tv.

- "It is unquestionably the Best Performing TV that we have ever tested or watched"
- "...the LG OLED TV is Visually Indistinguishable from Perfect"
- "The LG OLED TV is far better than the best Plasma TVs in every display performance category"
- "...the LG OLED TV has the highest Absolute Color Accuracy, the highest Absolute Luminance Accuracy, and the highest Contrast Ratio with perfect Black Levels of any TV that we have ever tested, so it even qualifies as a Reference Studio Monitor."

Raymond Soneira fra DisplayMate har vel nok en af de mest minutiøse, tekniske tilgange til test af skærme. Jeg har læst hans publikationer i over et årti for han ved hvad han snakker om. Jeg har aldrig før hørt ham være så meget oppe at køre over en tv-skærm. Der er løbende sammenligninger med LCD-tv undervejs.

Hans test af LG E6 OLED: http://www.displaymate.com/OLED_TV2016_ShootOut_1.htm
Af Turbo
Der skulle være Perfect Mastering Engine i dem begge, så det er ikke der forskellen er.

EDIT: I den video skulle han tage og stille lidt på Trumotion - det er fra filmen The Revenant og det hakker ikke på mit EF950V, jeg har set den 2½ gang (faldt i søvn den én gang hehe).
Af hammeraman
Fasen skrev:Synes at have læst flere steder at B6 lider af microstutter ved afspilning af f.eks UHD discs, hvorimod E6 ikke har samme problem. Lader til at E6 har en bedre processor end B6. Se nedenstående video på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=nDkafeF_y2Q
Jeg har selv en 65" B6, og kan bekræfte at der ikke er nogen micro-stutter ved UHD/HDR afspilning. Forskellen på processoren skyldes mangel på 3D, og er muligvis også grunden til den højere input-lag på B6?
Af Pedersen.86
LG B6 55" til 13333 kr. kun i morgen i POWER Randers, de har 15 stk på lager - 65" står til 22222 kr. og dem har de 10 stk på lager af.
Af Fasen
Ja for filan, der er for langt til Randers O_O

Men generelt går det den rigtige ved. E6 55" står igen til 25K de fleste steder.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 203