Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larssoe
Mht. reparation inden for garantien fandt jeg følgende i den svenske tråd på minhembio:

Sharp Sverige gällande garantin för lcd ej köpta i Sverige.
-Sharp, 1års reparations garanti på saker vi kan laga. Pixel fel, byte av panel, byte av större kretskort då ska tv:n skickas till det landet den är köpt.

Dvs. ved større reparationer skal skærmen tilbage til England (svar fra Sharp Sverige). Vi skal nok ikke forvente bedre vilkår med Sharp Danmark.

Men det altså ikke det springende punkt for mig. Besparelsen gør at man kan sende skidtet til England en del gange før det ikke er rentabelt.
Af hwhdk
jeg er formentlig også interesseret i en 42" udgave
Af nhermansen
Jeg kunne også være interesset i at være med i et fælleskøb. Jeg har kik på et 42" inkl. beslag. Som de andre afventer jeg lige besked omkring:

1) Garanti hos Sharp i DK
2) Fuld funktionalitet (dvs. ingen problemer med TTV, lyd eller lign.)

Er der nogen, der ved noget om udvidet garanti muligheder? Jeg har f.eks. haft købt et kamera i USA, som jeg tegnede en udvidet (Worldwide) garanti til gennem et firma kaldet Mack (det var selvf. via forhandleren, hvor jeg købte kameraet). De betaler så for en evt. reparation hos en lokal reparatør, så man ikke skal til at sende frem og tilbage. Måske der findes noget lignende?
Af larssoe
Så er der svar fra KRISH A-V:

hi lars - no problem for us to deliver a mix qty of 42XD1E & 46XD1E we have stock available and can ship immediately -

we cannot really offer any further discounts as our prices are already very low for the internet -

however as you intend in purchasing a mix of 10 - we can offer a free hdmi cable ( 1.2m) with each screen on the basis of one complete order for x10 sets -

the transport we can calculate based on x10 individual addreses and will be £115.00 for 42" and £145.00 for 46" however if you can take delivery to x1 depot / x1 delivery point this will be a lot less and based on the qty / mix 42" 46" i can recalculate the transport for you based on your final order quantity -

please confirm your further interest and if you have any further queries please do not hesitate to contact me again -

very best regards from london

Kort opsummering som jeg læser det:

- Han forestiller sig et samlet køb - hvor vi nok går mere i retning af individuelle køb, afgivet samme dag(?)

- Ingen rabat, men han smider et HDMI kabel med pakken. Fint med mig.

- Fragten er sat 30£ ned hvis vi bestiller 10 stk. til levering på individuelle adresser. Dvs. en besparelse på ca. DKK 330,-.

- Han foreslår evt. en samlet levering til et depot i Danmark hvilken kan nedbringe fragtomkostninger betydeligt. Var det som du mente VLX?

Vi er oppe på 17 interesserede nu. Jeg laver en ny liste her lidt senere.

Jeg sender KRISH et svar med tak for tilbuddet og nævner det med serienummeret. Hvis I er interesserede i at få spørgsmål med kan i bare skrive her i tråden inden for den næste times tid.

Jeg tænkte på om folk ville skrive hvor de bor - så kunne vi evt. få det med i listen.

Lars Søe
Høng/Sjælland
Af mamut5
Tak for opdateringen Lars!

300 kr er vel også penge, og sammen med et hdmi kabel har han da givet lidt bonus må man sige :)

håber snart lasse får sit tv så vi kan få endelig svar på vores spøgsmål.

Hilsen Rune
Vester skeringe/ sydfyn
Af Vangsgaard
Jeg er bestemt også interesseret i et fælleskøb ... Det er 42" udgaven jeg har i tankerne.
Af lassel
Jeg har modtaget det nu.
Har dog endnu ikke selv set det.

Min kone siger at der er et engelsk strømkabel til og at der er vedlagt et dansk kabel.

Men det danske kabel er desværre et pc-kabel, så det kan ikke tilsluttes tv-et, hvor der efter sigende er et 2 benet "radio-stik" i.

Jeg smutter forbi electric city på vej hjem og køber en adapter til det engelske stik ..
Af lassel
.... er der nogen der kan svare på om man kan få et kabel der kan sættes direkte i TV'et uden at skulle bruge en adapter. Hvordan ser det i givet fald ud?
Af furious jt
Jeg vil evt gerne være med i købet når alle tingene er sat på plads.

Er interesseret i et 42 eller 46" alt efter pris. kan i oplyse om prisen i dkk incl fragtomkostninger?
Af larssoe
Prøv at kigge på priserne jeg skrev tidligere tråden. bemærk at fragtomkostninger nu er nede på 115/145 £ (42/46").
Af larssoe
lassel skrev:Jeg har modtaget det nu.
Har dog endnu ikke selv set det.

Min kone siger at der er et engelsk strømkabel til og at der er vedlagt et dansk kabel.

Men det danske kabel er desværre et pc-kabel, så det kan ikke tilsluttes tv-et, hvor der efter sigende er et 2 benet "radio-stik" i.

Jeg smutter forbi electric city på vej hjem og køber en adapter til det engelske stik ..
Spændene.. Som du kan se er der mange der følger dig :-)
Senest rettet af larssoe 28 feb 2007, 13:33, rettet i alt 1 gang.
Af Mini007
Jeg er også meget interesseret i et fælleskøb derfra. Det skulle være 42". Jeg bor i Odense.
Af furious jt
larssoe skrev:Prøv at kigge på priserne jeg skrev tidligere tråden. bemærk at fragtomkostninger nu er nede på 115/145 £ (42/46").
jep, sorry. så lige priserne på side 2 :)

Det lyder rigtig godt med et 46" til knap 18.000.

Indtil videre vil jeg gerne være med i købet, hvis det kan lade sig gøre?

De sidste ting skal bare lige på plads mht, sharp.dk, fragt (depot) osv.

Jeg bor i aalborg
Senest rettet af furious jt 28 feb 2007, 13:40, rettet i alt 1 gang.
Af cje87
Synes det lyder fornuftigt. Er stadig interesseret - umiddelbart mest i 42", men vil ikke udelukke 46'eren.

Vil dog gerne høre hvad Sharp DK siger først og jeg ville egentlig også gerne lige høre hvor meget der kunne spares ved at få det sendt til et depot som han foreslår...

Jeg bor i Ikast.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 33