Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så fik jeg en mail ang opdatering , har beklaget mig til Sony ang deres ringe service og deres manglende forståelse for vores frustrationer .
De skriver ang opdatering , og det har jeg aldrig hørt om før :

Ang opdateringen så vil jeg bede dig følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: PKG3.317 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.

Du må meget gerne besvare denne mail når denne opdatering er klaret, hvordan resultatet var.

Du ønskes en god dag.
brr_dk skrev:Hvis det ikke er for prisen, så er en SSD disk vel at foretrække?
Snakker vi alm USB HDD er det så USB 2 eller 3 som Tv understøtter?

På forhånd tak.
Brian
Den understøtter både 2 og 3, men til optagelse er USB2 nok. Jeg bruger USB3 til de testklip vi bruger, da de er hurtigere til at loade i oversigten på TVet, når man åbner USB-interfacet på TVet.
Stein skrev:Så fik jeg en mail ang opdatering , har beklaget mig til Sony ang deres ringe service og deres manglende forståelse for vores frustrationer .
De skriver ang opdatering , og det har jeg aldrig hørt om før :

Ang opdateringen så vil jeg bede dig følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: PKG3.317 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.

Du må meget gerne besvare denne mail når denne opdatering er klaret, hvordan resultatet var.

Du ønskes en god dag.
Jeg lod nu ikke mit stå slukket, men jeg lavede en renset sidste gang, da der helt klart var gået nok galt med opdateringen. Siden da har den kørt OK igen.
Har ikke lavet opdateringen da ungerne ser Mother Goose Club på Netflix (ugh..), men hvordan virker pip/pap, altså hvilken knap skal man trykke på for at bruge det. Virker App/HDMI kombinationen?
Stein skrev:Jeg kan ikke finde billeder af de stik der er bag på tv . Og der er ingen billeder i brugsvejledningen.
En der kan hjælpe med sådanne ?

Stein
USB-porten er nr. 3 fra kanten af dem der peber nedad.
Torben: Hvilke ting var det du havde bøvl med siden du måtte nulstille tv'et?

Jeg har nemlig aldrig gjort det, og har egentligt kun 2 udeståender, den ene er at når jeg trykker på guide og derefter venter 8-10 så blinker skærmen lige engang. Jeg kan se at den i baggrunden skifter til Yousee eventkanalen (100). Det andet udestående er et skrat i soundbar (koblet op via arc) når der skiftes mellem ting. Jeg tror det er når den skifter mellem lydformater men er ikke sikker.
Grung skrev:Torben: Hvilke ting var det du havde bøvl med siden du måtte nulstille tv'et?

Jeg har nemlig aldrig gjort det, og har egentligt kun 2 udeståender, den ene er at når jeg trykker på guide og derefter venter 8-10 så blinker skærmen lige engang. Jeg kan se at den i baggrunden skifter til Yousee eventkanalen (100). Det andet udestående er et skrat i soundbar (koblet op via arc) når der skiftes mellem ting. Jeg tror det er når den skifter mellem lydformater men er ikke sikker.
Har præcist de 2 samme problemer som dig og har skrevet flere gange til Sony, men det trækker tilsyneladende ud.

Har du sendt dem en mail med dine problemer? Tænker at jo flere der gør, jo flere ressourcer bruger de på problemet...
Det lyder jo fedt med optagemuligheden.
Jeg har ikke opdateret endnu, og har heller ikke investeret i en ekstern harddisk endnu til formålet.

Vil man kunne sætte fjernsynet til at optage et program, som det så kan optage, når man ikke er hjemme? Eller skal det være tændt, når det optager?
Jeg skal også ud på markedet for en ekstern harddisk nu. Er der noget man skal tænke på specielt i denne sammenhæng? Jeg tænker strøm gennem USB i modsætning til ekstern strømforsyning er en vigtig detalje

Mht valg af størrelse så er det egentlig begrænset hvor mange timers TV jeg forventer at gemme langsigtet, men man kan vist også bruge disken til apps etc. eller hvad? Efter formatering kan man så bruge pladsen på disken til at gemme film, billeder og andre filer?
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 102