Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Ja 7 nu, næste kommer nok i nat eller i morgen…
Af JornH
Lige klokken 01:00 kom der nye afsnit af både Sjakalen og Lioness.
Af JornH
The day of the jackal fra 1973, kan også ses hos Skyshowtime, så den lige i vente tiden, næsten kun navne fra den film der bruges i denne her serie om Sjakalen, men en stjålet dansk pas er med i alle 3 film, men hende den britiske agent er noget der er skrevet ind i serien kun.
Af steadi
Der er nu godt nok en scene i den nye serie, der næsten skud for skud er en direkte kopi af 73-filmen :)

Faldt over en sammenligning på reddit, vistnok.
Af JornH
Når de alle er skrevet ud fra samme bog er noget det samme, men ikke meget, feks. er der ingen skuds udvekslinger i den første film mellem Sjakalen og ham der jager ham, før til aller sidst… men
det kunne jo ikke så godt være en af dem døde i Serien i del 5, da der er flere afsnit…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Serier er jo nød til at være oppe på dupperne så interessen holdes til næste afsnit.
Af JornH
Der kommer et nyt afsnit af sjakalen i nat nok kl. 1 igen, så kommer der 3 afsnit mere til og med den 24-1-2025, mit gæt han bliver fanget og eller skudt og serien stopper…
Af JornH
Btw, er nogen bekendt med Carlos , the Jackel, han blev fanget og sad i fængsel i Frankrig, men er han mon død nu?
Af JornH
Ja, jeg søgte lige efter det på Bing, her før Jul ansøgte han om a blive benået, det bliver han nok ikke, han er 75 år gammel nu, jeg troede han var ældre…
Af JornH
Sjakalen’s folk var ved at få ram på hende Bianca, men 3 afsnit endnu… ;)
Af JornH
Nu fik jeg set afsnit 10 af Sjakalen, hun blev skudt af ham, men mon der kommer en ny sæson? Eller flere afsnit, han sagde til kæresten han stoppede nu, men hun stak af og han vil finde hende…
Af JornH
Det eneste jeg kan se de kan fortsætte på er hvis hende Bianca ikke døde…
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 47