Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stinger
Når i modtager dem så lad os se hvordan i laver jeres setup.

Personligt er der ikke noget jeg hader mere end at have konsoller, højtaler etc og andet brianelektronik stående fremme på et alter.

Så jeg har hidtil været heldig med at kunne have en PS4 under den sofa jeg sidder på når jeg spiller. Så ser man ikke andet end en skærm der hænger frit på væggen og man slipper for et TV alter.
Brugeravatar
Af bbplayer
Stinger skrev: 19 nov 2020, 09:18 Så jeg har hidtil været heldig med at kunne have en PS4 under den sofa jeg sidder på når jeg spiller. Så ser man ikke andet end en skærm der hænger frit på væggen og man slipper for et TV alter.
Du må vel stadig have kabler? og hvis sofa er foran tv, så må HDMI kabel være langt og gå op eller ned og hen til tv?

Eller
sidder du med sofa under tv, og ser på spejl i modsatte ende af stue, så du skjuler alt med sofaryg osv? O_O 8-)
Af Stinger
Haha - det er et af de Samsung TV hvor der kun løbet ét samlet fladt kabel fra TV til en box med en masse HDMI og USB etc.

Dét kabel og strøm har jeg så lagt ind i væggen ned til panelet. Så løber det I en hvis kabelskinne langs panelet frem til den anden side af rummet hvor boksen så ligger under under sofaen med PS4 etc.
Af MikkelJay
Godt nok noget skuffet over at den jeg bestilte 7. februar ved Dustin ikke er en af dem der er på vej. !:( Det kan virkelig ikke være mange der har bestilt inden det.

Stinger skrev: 18 nov 2020, 11:21 Dustin er begyndt at afsende få.

Så det er kun Proshop som fortsat ingen har fordi Sony har udsat udgivelsen i hele landet....
Vedhæftede filer
Dustin.png
Dustin.png (33.1 KiB) Vist 2073 gange
Jeg har også Pulse Headset liggende, og mangler konsollen, men den kan være her når som helst med Bring. :-)
Men ja, forstår ikke hvordan man kan bestille 7/2 2020, og stadig ikke få en konsol.
Der er nogle webshops, der skal kigge ind af, og ændre procedure i fremtiden.
Af Beckham
Som en follow up på tidligere kommentarer omkring at Bilka måske har nogle konsoller i de enkelte varehuse, så kan jeg at de egentlig har en grøn markering på "Click & collect", men der dukker så ikke nogle varehuse op når man trykkere videre ind.
Brugeravatar
Af bbplayer
Til dem som endnu ikke har fået deres Playstation 5 disc edition, og håber på at købe idag, så er der følgende steder som lover ekstra lager af ps5 til salg(online) på følgende tidspunkter idag 19/11.

Power 10:00
Elgiganten kl. 12:00
Bilka/Føtex 12:00
Coolshop 14:00
Af aalb1970
Prøvede at reservere på www.power.dk, men selvfølgelig var jeg for langsom, selvom jeg klikkede på indkøbskurven i det øjeblik, den blev aktiv :D

Oh well, så må jeg vente til 2021, når det værste lanceringshysteri har lagt sig, og der er flere nye spil.
Senest rettet af aalb1970 19 nov 2020, 10:04, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 231