Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cederstrom
29-04-2008 04:40 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
28-04-2008 23:55 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
28-04-2008 23:47 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
25-04-2008 22:27 International Hub Export item accepted into network
25-04-2008 21:18 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
25-04-2008 17:15 Stoke Depot On route to hub
25-04-2008 15:44 Stoke Depot Collected from customer

Min ser ca ligesådan ud - Skal vi ikke regne med at det er normalt af en eller anden mærkelig grund :)
Af jludvig
Jeg vil gætte på at de mange ankomster til DK er når pakken bevæger sig fra den ene ende af landet til en anden. Alle pakkerne lander i Kastrup og skal så sendes videre - track'n'trace på tværs af landegrænser er tit noget rod - så jo, det ser helt normalt ud.

Min ordre er iøvrigt allerede afsendt, så det må siges at være ganske rimelig ekspeditionstid (1 dag). Heldigvis bor jeg i hovedstadsområdet så med lidt held har jeg den til weekenden så min 17 tommer snart kan komme på en velfortjent ferie.
Af kleves
Nå nu ser min sådan ud:

29-04-2008 12:59 Delivery Agent - DENMARK Parcel in warehouse
29-04-2008 04:38 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
28-04-2008 18:01 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
28-04-2008 06:05 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
25-04-2008 10:42 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
23-04-2008 22:43 International Hub Export item accepted into network
23-04-2008 20:46 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
23-04-2008 17:07 Stoke Depot On route to hub
23-04-2008 14:51 Stoke Depot Collected from customer

Håber de har styr på det :s
Af cederstrom
Jeg har fået mine, en med PVA panel, og en med TN.

Jeg er faktisk godt tilfreds med begge, så det er ikke helt kritisk at den ene er med TN panel. Jeg har dog kontaktet OCUK om hvordan vi får den byttet til en PVA version for deres regning - skal jo have hvad man bestiller.

Til 2300 kroner er det intet mindre end fantastisk. Glæder mig til at komme hjem og lege ordentligt med dem, fik dem leveret på arbejde, så har kun set dem her indtil videre :)
Af puggie
Nu har jeg også bestilt een... Nåede lige akkurat ikke at lægge bestillingen inden kl 4:30 pm fordi det der skide DIBS 3D secure system ikke gad virke sammen med min netbank. Nå men det bliver spændende at se om den når frem til på fredag... Og ikke mindst om jeg får et PVA panel i min.

Det blev 250 pund inkl alt.

Jer der har fået TN paneler og efterfølgende returneret har i fået penge retur for portoen eller hvordan?

Jeg løber i hvert fald risikoen med at måtte returnere fordi til den pris for man sgu ikke bedre anyway...
Af kleves
cederstrom skrev:Jeg har fået mine, en med PVA panel, og en med TN.
Tillykke med dine skærme - du fik dem så mindst 3 dage hurtigere end mig - og så endda 300 kr. billigere pr. skræm. Gad vist hvad jeg lige har gjort forkert !:(

Hvem er det lige som leverer dem - og skal man være hjemme på et bestemt tidspunkt? Hvis det altså ikke er Post DK - er lidt uvidende her desværre.

Hvordan kan man se forskel på hvilket panel det er - udover billed vinklen altså
Af puggie
Hmm de har tilsyneladende ikke sendt den endnu. Der står

Order Status: Security validation

Er der nogen der ved hvad det betyder, er det alm procedure?
Af puggie
kleves skrev: Hvem er det lige som leverer dem - og skal man være hjemme på et bestemt tidspunkt? Hvis det altså ikke er Post DK - er lidt uvidende her desværre.
Hvis det fungerer ligesom UPS så ringer de til en og spørger hvad tid de skal komme forbi, ellers så forsøger de at levere tre gange. Jeg ved dog ikke med det her Euro 48....
Af kleves
Hmm - Stadig ingen pakke fra England !:(

Jeg er dævlme ved at være godt træt af det her :((

Hvad mon der er gået galt?
Af jludvig
puggie skrev:Hmm de har tilsyneladende ikke sendt den endnu. Der står

Order Status: Security validation

Er der nogen der ved hvad det betyder, er det alm procedure?
Ja, det sagde min også i starten - tog ca. 36 timer at få det klaret og komme videre med at pakke sagerne, men det afhænger muligvis af pengeinstituttet og hvor travlt de der engelske overclockere lige har. Det er ikke den hurtigste levering, men et eller andet sted skal de jo spare til den pris.
Af kleves
Jeg fik min skærm i fredags - eller rettere jeg måtte selv hente den på lager i hinnerup - ellers skulle jeg vente til i morgen.

Nu har jeg så haft den nogle dag - og jeg er squ en glad mand - ingen pixelfejl - helt ny(den har ikke været sendt ud til andre som en del åbenbart har oplevet) - den har et VA panel :)

Farverne virker supergode - Har testet den med DVD, noget 720P og 1080P materiale - det er ligefør at man ikke gider se DVD mere efter 720P og 1080P - det er dævlme et superbillede.

Men jeg er jo ikke nogen ørn til at instille skærmen helt korrekt.
Hvilket program/hardware er det flatpanels bruger til at optimere skærmen helt korrekt?
Er det de programmer som ligger på det link i har på forsiden? Det er vel ikke kun det i bruger eller er jeg galt på den?
Af oakie
Hmm

Har også overvejet denne skærm, men da jeg regner med at den også skal bruges til en kommende ps3 er, så er den ikke møj værd, da den ikke understøtter HDCP.

Øv ellers en skærm som var til at komme inærheden af rent økonomisk

Oakie
Af puggie
Jeg bestilte min i tirsdags (29/3-08), den er heller ikke kommet endnu, men der står på parcel-siden at den er "arrived in Denmark" så det bliver spændende om den kommer inden for de næste par dage med VA panel og minus pixelfejl.

Apropos HDCP kan det omgåes ved tilkobling til PC (AnyDVD HD) ved ikke med PS3 om der findes et hack eller noget.
Af brianwarming
kleves skrev:Jeg fik min skærm i fredags - eller rettere jeg måtte selv hente den på lager i hinnerup - ellers skulle jeg vente til i morgen.

Nu har jeg så haft den nogle dag - og jeg er squ en glad mand - ingen pixelfejl - helt ny(den har ikke været sendt ud til andre som en del åbenbart har oplevet) - den har et VA panel :)

Farverne virker supergode - Har testet den med DVD, noget 720P og 1080P materiale - det er ligefør at man ikke gider se DVD mere efter 720P og 1080P - det er dævlme et superbillede.

Men jeg er jo ikke nogen ørn til at instille skærmen helt korrekt.
Hvilket program/hardware er det flatpanels bruger til at optimere skærmen helt korrekt?
Er det de programmer som ligger på det link i har på forsiden? Det er vel ikke kun det i bruger eller er jeg galt på den?
Sådan at vi ved hvad vi snakker om; er det et MVA eller PVA panel ? Tryk MENU og + på samme tid for at få at vide hvad panel det er.
Senest rettet af brianwarming 05 maj 2008, 12:12, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11