Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JelleW
Nogen der har en idé til om der er noget jeg kan gøre for at få et bedre billede ud af min dvd, vil helst ikke skifte den ud( Selvom det nok ender med det)
Af Lassie
JelleW skrev:
Men jeg fik da lige et spark i hovedet, da jeg sat min Bose 3-2-1 DVD-system til, den opscaler ikke billedet, og det ses tydeligt, så nu må jeg nok og finden et andet DVD system. (LORT)

/JelleW
Åhåååh!
Jeg er ved at arve et magen til. Ikke godt! Det har jeg fandme set frem til at få sat. Håber nogle kan hjælpe os med det.
Af TYBO
Kan ikke lige anbefale easyshopping...DAMN de er slow...deres levenradør har ikke engang sendt den fra hans lager endnu. Jeg skulle være heldig hvis jeg får den på fredag.
Det er så lige 17 dage efter bestilling....og de reklamere selv med 1-4 dage....suk!.
Skulle bare have købt den i tyskland i stedet.
Af JelleW
TYBO skrev:Kan ikke lige anbefale easyshopping...DAMN de er slow...deres levenradør har ikke engang sendt den fra hans lager endnu. Jeg skulle være heldig hvis jeg får den på fredag.
Det er så lige 17 dage efter bestilling....og de reklamere selv med 1-4 dage....suk!.
Skulle bare have købt den i tyskland i stedet.

Jeg ringede til dem dagen efter jeg havde bestilt, og der sagde de at de forventede at få to hjem inden for de næste to dage, og den ene var reseveret til mig. Og dagen efter fik jeg besked på at det var klar til at blive sendt... Så jeg brokker mig ikke, men kan da godt forstå at du gør.
Af Mr. T
Jeg er tæt på at købe dette TV, men er lidt i tvivl om motion blurring på det. Er der nogen af jer der ejer det, der har set fodbold eller anden sport og kan be eller afkræfte, om der er betydelig motion blurring?
Af TYBO
Efter det jeg har læst skulle det ikke være et problem på denne monitor.
Men det bliver aldrig så godt som plasma.
Af Kief
Mr. T skrev:Jeg er tæt på at købe dette TV, men er lidt i tvivl om motion blurring på det. Er der nogen af jer der ejer det, der har set fodbold eller anden sport og kan be eller afkræfte, om der er betydelig motion blurring?
Jeg har selv skærmen og synes den klarer fodbold m.m ganske fint... Så det skal i hvert fald ikke være grund til ikke at købe tv'et...
Af Mr. T
Tak! så vil jeg straks bestille.... :)
Af simon_jak
Hej

Mit 32" og min fars 37" Toshiba C3030D er nu på vej fra Tyskland.

Med hensyn til de 2 vægophæng, man kan få i Harald Nyborg, er I så sikre på, at de passer til disse TV :)?
Af TYBO
Det ser ud til at være multi ophæng som passer til alt :)
Af sharders
Så er skærmen ankommet med GLS.

Billigste pris via idealo.de. Internetbutik dnet24.de. Skærmens pris 750 euro + forsendelse 20 euro.

Betaling ved bankoverførsel. Dagen efter pengene var trukket, ankom mail vedr. at betalingen var registreret og skærmen afsendt. To dage senere - levering til min adresse.

Totalpris 770 euro, totaltid fra bestilling til levering i alt 4 arbejdsdage.

KANON og KANONSKÆRM :D
Af fimpe
Hej,

Jeg bestilte mit via Eaysshopping i fredags 32C3030D, fik leveret med postdanmark mandag! Samlet pris med levering 6448,-

Skal bruge det til gave, så jeg har kun lige testet det ganske lidt. Startede med ikke at kunne få kanaler frem, prøvede med en gammel indendøresantenne og vupti kanalerne kom frem (DVB-T). Prøvede for sjov med samme antenne at tage dem analogt, sikken jammer (det er dog nok antennens skyld, det virker heller ikke for godt på Sony CRT).

Med denne beskedne og gamle indendørs antenne, var billederne med Søren Ryge bestemt OK. Har dog ikke den store sammenligning ud over Sony 29" CRT som jeg elelrs er meget tilfreds med. Her var billedet til tider langt bedre på Toshibaen :) .

Dette er dog ingen test men kun en hurtig tilbagemelding til dem der måtte være interesseret. Easyshopping kunne jo dårligt have leveret hurtigere i dette tilfælde 8), ud over dette kender jeg dog intet til dem.
Af JelleW
Hey Toshiba ejere

Jeg kunne godt bruge nogle fif, til at få indstillet farver og kontrast på mit nye tv.

Sååå hvis i kan nogle tricks til dette så skriv endelig.
Af TYBO
JelleW: jeg er klar i morgen.
Endelig fik jeg svar fra easyflopping og jeg har skærmen i morgen (Torsdag)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13