Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hugosarang
allan.dyppel skrev: 18 nov 2020, 07:49 Har lige modtaget mail fra bring om at min ps5 kommer idag fra elgiganten!! Er Mega glad og lettet nu og så Endda en dag tidligere
j

Hvis jeg var dig ville jeg se kontant afsnittet fra i dag. Så bliver du nok skuffet, hvor elgiganten alt for ofte fejler med leveringen.
Af DanielPT
Amen hvor er det latterligt. Proshop har ingen fået. De forventer først næste år. Det kom det samme som Dustin men prøver at ringe her når de åbner.
hugosarang skrev: 18 nov 2020, 08:17
allan.dyppel skrev: 18 nov 2020, 07:49 Har lige modtaget mail fra bring om at min ps5 kommer idag fra elgiganten!! Er Mega glad og lettet nu og så Endda en dag tidligere
j

Hvis jeg var dig ville jeg se kontant afsnittet fra i dag. Så bliver du nok skuffet, hvor elgiganten alt for ofte fejler med leveringen.
Altså jeg tvivler kraftigt fra bring selv har jeg fået både mail og sms om at min pakke bliver leveret idag og i track and trace er den allerede læsset på bilen så jeg tvivler stærkt på den ikke skulle komme idag
Af Sploink
Er glad for jeg droppede min bestilling hos Proshop, og lavede en hos Power. Det er lidt fesent at Proshop har taget imod, ret så mange bestillinger kunne jeg forestille mig.
Godmorgen :-)

En lille opdatering til alle, der har bestilt hos Power: Jeg har lige snakket med dem og fik bekræftet at PS5 ankommer i morgen eller fredag alt afhængig af, hvor hurtigt de bliver leveret - men de skulle alle blive sendt i dag.

2 minutter efter fik jeg også følgende besked:

Din Playstation 5 er på vej!

Vi har i går aftes desværre haft en systemfejl, der har betydet at du fejlagtigt har modtaget en besked omkring forsinkelse af din ordre. Det er den ikke og det beklager vi meget!

Vi har jo alle set meget frem til, at kunne bryde tapen på den nye fantastiske PlayStation 5. Derfor er vi også glade for at kunne sige, at Sony netop i går aftes har leveret den første sending af konsoller på vores lager.

Vores lager er straks gået i gang med at gøre dem klar til afsendelse i dag. Alt efter hvor hurtig transportøren er, vil du modtage din konsol som aftalt på lanceringsdagen torsdag d. 19/11, eller umiddelbart derefter.
Sploink skrev: 18 nov 2020, 09:13 Kan bekræfte hvad han siger om levering torsdag eller fredag. Har selv lige chattet med dem :)
Min ordre står dog stadig som at den klargøres.
Også min :-) Men lad os håbe, at det ændrer sig senere i dag :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
JesperLKjaer skrev: 18 nov 2020, 09:11 Vi har i går aftes desværre haft en systemfejl, der har betydet at du fejlagtigt har modtaget en besked omkring forsinkelse af din ordre. Det er den ikke og det beklager vi meget!
Lige præcis denne del, tror jeg intet har med systemfejl men nok mere logistikken og distributionen i DK som lyder til at gå lidt ubemærket hen og nogle slet ikke får maskiner.
Årsagerne er mange men systemfejl? :) Nej , ikke det jeg tror .
Brugeravatar
Af Pataya
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 16:34
Pataya skrev: 17 nov 2020, 16:01
allan.dyppel skrev: 17 nov 2020, 15:34

Har både fået mail fra elgigiganten med leverings bekræftelse og track and trace fra bring 😊
Ingenting i min indbakke. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Øv bestilte du din på release dagen? 😊 Altså jeg har virkelig brokket mig til dem flere gange og af flere kanaler ved ikke om det er det som har gjort udslaget 😅 jeg tvivler
Har en bekræftelse fra kl 10:07, så skulle mene jeg var rimelig hurtigt ude ;)

Vi sad fire gutter på jobbet og alle spammede refresh på deres side, indtil at den dukkede op. Jeg er nu heller ikke nervøs for ikke at skulle få den, bare spøjst med rækkefølgen de smider dem afsted i.
Jeg bestilte d 18/9 kl. 10:07 en PS5 Discversion hos Elgiganten, og har intet hørt.
Min står stadig inde på min ordre, IKKE LEVERET!
Ingen SMS modtaget eller noget. Ringede dog til dem igår, hvor kundeservice forsikrede mig at alt var i skønneste orden. Bliver nervøs, når der er flere herinde der allerede igår fik besked om at deres PS5 var på vej!

Andre der intet fra Elgiganten har hørt?
Brugeravatar
Af Pataya
VILLAFOREVER skrev: 18 nov 2020, 09:23 Jeg bestilte d 18/9 kl. 10:07 en PS5 Discversion hos Elgiganten, og har intet hørt.
Min står stadig inde på min ordre, IKKE LEVERET!
Ingen SMS modtaget eller noget. Ringede dog til dem igår, hvor kundeservice forsikrede mig at alt var i skønneste orden. Bliver nervøs, når der er flere herinde der allerede igår fik besked om at deres PS5 var på vej!

Andre der intet fra Elgiganten har hørt?
Tænker vi slår koldt vand i blodet, de havde jo originalt egentlig bare lovet at de skulle sendes afsted i dag - det har de så også rigeligt tid til.

Hvorfor de har sendt nogle i går? Pas, men jeg tænker ikke vi skal til at kime dem ned når klokken kun er halv ti.

Lad os gå i panik kl 14 - jeg er klar med høtyven der.
Af J.Rath
DanielPT skrev: 18 nov 2020, 09:29 Og dustin kan ikke oplyse noget da deres lager er i fuld gang. Men jeg skal nok ikke forvente noget.
Så lang tid kan det ikke tage at sortere de 10 konsoller som deres medarbejdere selv har købt. ;)

Min bestilling ligger også hos Dustin, og deres hjælpsomhed ligger et meget lille sted. Jeg er desværre også skeptisk over intet at have hørt endnu.
Jeg har skrevet på deres facebook her til formiddag for at høre status.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 231