Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bo Nielsen
Hej Rasmus
Tak for hurtigt svar. Jeg kigger på vejledningen.

Jeg kan læse på Samsung´s side at jeg kan skifte min "OneConnect" boks til en 2014 model og få HbbTV og samtidig HDMI 2.0 og USB 3.0.
Ved du hvad sådan en "OneConnect" boks koster?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Officiel pris er 3500 kroner, men jeg har hørt om personer, der har fundet den billigere i Tyskland. Der skulle ikke være problemer i at bruge den derfra, da den ikke varierer fra land til land.

Jeg vil klart anbefale One Connect for at få HEVC og HDMI 2.0 - lige nu har du et Ultra HD-tv der ikke kan vise Ultra HD - men dit tv understøtter HbbTV. Det er blot en kunstig spæring fra Samsung. Eftersom Samsung ikke har gjort noget i denne uge, så begynder vi at gå dem på klingen i næste.
Af Bo Nielsen
Jeg vil straks kigge på tyske sider.

Hvad mener du med at mit TV ikke kan vise Ultra HD ?
Af Bo Nielsen
Jeg vil straks kigge på tyske sider.

Virker fint på mit 55es8005 2012-modeller
Fik det ændret til Tjekkiet i smart Hub de danske app forsvandt men brugte dem ikk men Mit DR nu og Bonanza som jeg havde sat op med develop var der efter jeg har fået det til at virke Super men surt Samsung ikk vil hjælpe os
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Bo Nielsen skrev:Jeg vil straks kigge på tyske sider.

At dit tv i dag hverken har HDMI 2.0 eller HEVC. Derfor kan det ikke vise Ultra HD indhold, selvom det er et Ultra HD-tv. Lige pt. er der ikke mange tjenester som leverer indhold i Ultra HD, men selv dem der er (f.eks. Netflix) giver dig først Ultra HD, når dit tv får HEVC-understøttelse.
Af Bo Nielsen
Tak for svar, Rasmus
Det gør det så mere aktuelt at få den nye boks.
Jeg har ledt på tyske hjemmesider som du skrev, men har ikke kunnet finde den OneConnect boks.
Er du ikke heldig at have et link?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
j1956 skrev:virker hbbtv på LG 2013 modeller
Vi er ved at undersøge hvad der sker for LG's vedkommende her i forbindelse med DR's lancering. HbbTV har vist ikke hidtil været aktiveret på Smart TV fra LG.
Af Bo Nielsen
Hej Rasmus
Når jeg ser billedet af SEK-2500U på nettet, så er der kun én satelit-indgang. På den jeg har nu er der to sat-indgange.
Er der kun 1 sat indgang på den nye SEK-2500U?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11