Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spaghetti
hehe... ja jeg overlevede!

Ja jeg har også tilsluttet den.

Første indtryk..... "holdkæft den er stor!".

Hvis du er i gave-humør og vil forærer den væk, så kan det godt tænkes jeg er interesseret... :-)

Der er ingen pixel-fejl eller andre fejl... Det ser ud som om at den er lavet på fabrikken i her marts. Så den er spritny. Dét kan jeg li'!

Med fare for at bliver overfaldet med hånende bemærkninger, så er skærmen blevet koblet til en gammel P4 2,2GHz med et GeForce4 Ti4600 AGPx4 !!! Den kan faktisk godt trække den høje opløsning i alm. web-surfing og skrivebords-arbejde. Jeg frygtede dog lidt for performance, da jeg fyrede op under motorcykel-spillet MotoGP 3 i 1920*1200. Det var ikke decideret dias-show, men det gik da langsomt. Billeder taget med mit 10Mpix spejlrefleks kamera, ser pisse godt ud på sådan en skærm. Super høj opløsning!

Også wallpapers på 1920*1200 fra sitet "Interfacelift" ser overdrevet godt ud. *drool*
Af homeuser
Hej Spagehetti

Kørte selv min skærm tidligere på en P4 2,4 GHz Dell Dimension 4550 med et Geforce MX420. Det gik fint til alm. brug men til spil (Half-life 2 osv) kneb det noget ved de høje opløsninger.

Jeg har lige sat min nye PC til, Dell XPS710 med Geforce 8800GTX grafikkort. Så fed en maskine og så heftigt et grafikkort.
Er gået igang med at installere mine spil igen. Kan næsten ikke vente med at komme til at spille i 1920x1200 8-)

God påske