29 apr 2009, 15:58
Judder er desuden ikke slør. Judder er den effekt der opstår når du laver pulldown og billedet ikke kommer til at passe ordenligt med kildematerialet.
kaja69 skrev:Hov, hvorfor har W5500 topanbefaling når du nu siger at B70 er klart bedre?Jeg synes anmelderen har gjort det meget klart, at på trods af alle B70´s fortræffeligheder på stort set alle områder, så har det et så stort minus med hensyn til trailing, at en topanbefaling ryger.
yakken skrev:Jeg er ikke sikker på at du skal tilskrive LED æren for shadowdetail og konstrasten. Der er, som sagt, ikke nogen anden gevinst ift. CCFL end tykkelsen og strømforbruget. Det burde nærmere være selve panelet der er blevet forbedret, så krystallerne mere effektivt kan lukke af for lyset. Dette ville også forklare den bedre betragtningsvinkel på TVet ift. forrige generation.Jeg mener at have læst de nye edge LED tv fra Samsung bruger en helt nye generation af S-PVA paneler med større nativ kontrast (tror det var 5000:1).
ugp skrev:Ved i hvor man finder disse firmware til 7070?http://www.samsung.com/dk/support/downl ... =D&vType=R
Jeg har søgt på samsung´s hp, men kan ik rigtig finde nogen.
ugp skrev:Ved i hvor man finder disse firmware til 7070?http://www.samsung.com/se/consumer/deta ... u=download
Jeg har søgt på samsung´s hp, men kan ik rigtig finde nogen.
Tech2007 skrev: Jeg har selv testet dette TV i 46 tommer sammen med en rigtig god ven, og vi kunne begge se backlight bleeding når rummet var helt mørklagt. Vi bemærkede et lysere område langs den nederste venstre side af skærmen, og lidt øverst i højre hjørne. Det lyder bare mærkeligt at du slet ikke har set noget i samme stil eller noget lysudsving.Jeg kunne registrere en lille anelse, hvis jeg skruede backlight i menuen helt op på 10 (dog absolut ikke kritisk), men på indstillingerne 3 og 5, osm jeg benyttede gennem testen, var der ikke problemer.
Klinten skrev: Du skriver at du ikke har set nogen seriøse anmeldelser af tv'et endnu, Hvilke sider betragter du som seriøse? CNET har anmeldt det, men de er måske ikke helt seriøse? :-)Uden at støde nogen som måske bruger CNET, så nej, det synes jeg ikke de gør. Deres anmeldelser er for "hurtige" og overfladiske.
Ville DU købe dette tv?
Notional skrev: Var test tv'et opdateret med nyeste firmware? Jeg har ikke læst noget om slør fra andre brugere eller "anmeldere" på nettet.Sløret bemærkes først i mørke scener, men her er det også ret markant. Hvis en anmelder på en anden side primært har set på flotte, farverige og lyse HDTV billeder eller blot sporadisk Tv brug, vil anmelderen formentlig aldrig bemærke det.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.